Skip to main content

Ook wij hebben hetzelfde probleem met uitgesteld kijken en kijken naar opgenomen programma's.

Jammer dat KPN de mogelijke oplossing niet openbaar maakt.

Horen graag een reactie. KPN telefonisch benaderen is onmogelijk.

admin: eigen topic aangemaakt: Oorspronkelijke topic

Hallo @Jos2022 ,

KPN telefonisch benaderen is onmogelijk.

 

KPN is gewoon gratis bereikbaar per telefoon : 0800 - 0402. 

 

Bij te grote drukte heb je met de chat een alternatief.  

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 

 

Maar op zich zijn de problemen m.b.t. opnemen en terugkijken inmiddels uit de wereld. 

Misschien kun je anders nog even jouw ontvanger resetten? 

 

Admin: link voor resetten tv-ontvanger toegevoegd


Van harte welkom op ons forum @Jos2022. We hebben hier verschillende behulpzame gebruikers. Goed om te zien dat @Noordzee al toegesneld is. 

Ben je verder gekomen met zijn suggesties? Het resetten van de tv-ontvanger helpt in veel gevallen inderdaad goed. Als je dat nog niet geprobeerd hebt, raad ik je aan om dat te proberen.


Voordat ik belde met het gratis 0800 nummer had ik de TV ontvanger en router al herstart, echter het probleem was nog niet helemaal opgelost. Toen ik het 0800 nummer belde moest ik de vraag inspreken. Vervolgens krijgt je een linkje toegestuurd met de zelfde opdracht van resetten. Daar schiet ik dus niet veel me op.


Voordat ik belde met het gratis 0800 nummer had ik de TV ontvanger en router al herstart, echter het probleem was nog niet helemaal opgelost. Toen ik het 0800 nummer belde moest ik de vraag inspreken. Vervolgens krijgt je een linkje toegestuurd met de zelfde opdracht van resetten. Daar schiet ik dus niet veel me op.

Als je aan de lijn was gebleven had je alsnog een medewerk(st)er aan de lijn gehad.

 


@Jos2022 Wat JanD aangeeft klopt. Voordat je een medewerker spreekt krijg je suggesties te horen waarmee je het mogelijk zelf kunt oplossen. Ik kan niet uit je reactie opmaken of het daarna gelukt is, ben je er uit gekomen?

Zo niet, kan je meer vertellen over wat je ervaart? Wat gebeurt er als je een programma wilt terugkijken of een opname wilt bekijken? Krijg je een foutmelding te zien, en zo ja, welke? Welk modem en welke tv-ontvanger heb je? Hoe is de tv-ontvanger aangesloten op je modem en tv? Alle informatie is welkom, alleen op die manier kunnen we je verder helpen.


Heb vanmiddag een KPN medewerker aan de lijn gehad en deze vertelde mij dat het probleem bekend is en dat er aan gewerkt wordt. Hij verwacht dat er over ongeveer een week vermoedelijk een update komt van de TV ontvanger. Dat zou het probleem moeten verhelpen.


@Jos2022 Oke, hou het even in de gaten zou ik zeggen. We hebben ook speciaal een topic ingericht over de updates voor de tv-ontvangers. Daar kan je het laatste nieuws volgen. Mocht je intussen toch vragen hebben of iets opmerken, laat het hier gerust weten.


De laatste week geen problemen meer gehad. Lijkt dus opgelost door KPN.