Skip to main content

Ik merk regelmatig dat op mijn tv+box (DIW7022) de voortgangsbalkjes niet te zien zijn als ik naar de opnamelijst ga. Als ik de opnamelijst daarna een paar keer opnieuw open, verschijnen de balkjes op gegeven moment wel. Maar dit gaat dus niet helemaal goed.

Hoe zijn jullie ervaringen hiermee?

​@Katana321   Ja die voortgangsbalkjes ( 3x woordwaarde )  die zijn de ene keer wel zichtbaar en de ander keer niet .

Ontvanger via standby uit /aan  lost dit niet op, ook het herstarten van de tv+ box geeft ook geen oplossing.

Dit probleem is er sinds heel wat updates geleden , het is “ooit” wel goed geweest.

Goedemorgen, goed dat jullie dit dan even weer aankaarten. Dit is dus recent ontstaan en willekeurig van aard? Ik koppel dit dan als feedback even terug. Heeft iemand een screenshot/foto voor mij toevallig? 

Goedemorgen, goed dat jullie dit dan even weer aankaarten. Dit is dus recent ontstaan en willekeurig van aard? Ik koppel dit dan als feedback even terug. Heeft iemand een screenshot/foto voor mij toevallig? 

​@Remco van KPN Wanneer dit ontstaan is, weet ik niet want ik heb de tv+ box nog niet zo lang.

Het is willekeurig van aard, maar dat is hierboven al aangegeven.

Helder dan koppel ik dat terug Katana bedankt voor het melden! 

​@Katana321, je geeft al aan dat het willekeurig is, maar ik ga je toch wat dingen vragen. En ​@Oberon 5, als jij ze ook zou willen beantwoorden?

Heb je dit dan zowel met balkjes van losse programma's als die van afleveringen binnen een mapje?

Als je balkjes mist, zijn ze dan allemaal weg, of een deel ervan?

Heb je dit dan zowel met balkjes van losse programma's als die van afleveringen binnen een mapje?

Dat durf ik zo niet te zeggen. Ik ga het vanaf nu in de gaten houden.

​@Katana321, je geeft al aan dat het willekeurig is, maar ik ga je toch wat dingen vragen. En ​@Oberon 5, als jij ze ook zou willen beantwoorden?

​@Erik van KPN Ik weet meer want vandaag was het weer zoverâ€Ĥ Maar kan ik dus wel mooi antwoord geven op jouw vragen:

De balkjes van losse programma's zijn dan weg. En van alle losse programma's, dus niet een deel.

Maar, de balkjes van afleveringen van een serie, dus in een mapje, zijn er dan wel nog gewoon.

Hopelijk kunnen jullie iets met deze extra info.

Ik ben benieuwd of ​@Oberon 5 hetzelfde ervaart.

Reageer