Skip to main content
Beantwoord

Waarom wordt het startscherm op de TV+ Box regelmatig aangepast?

• June 15, 2025
  • 5 reacties
  • 118 keer bekeken

Forum|alt.badge.img+9

Waarom wordt om de 2 a 3 dagen het startscherm van mijn tv+ box aangepast? Telkens zijn dan de volgende regels ineens zichtbaar::

-Gisteren het meest bekeken op TV

-Films die je op TV kan terugkijken

Ik wil dat helemaal niet, dus dan ga ik die 2 regels weer onzichtbaar maken. Maar een paar dagen later zijn ze weer ineens zichtbaar terwijl niemand hier in het gezin dat gedaan heeft.

Kunnen jullie ervoor zorgen dat die instelling zoals ik dat ingesteld heb, gewoon zo blijft? 

Beste antwoord door Erik van KPN

We hebben hier een antwoord op.

De rijen ‘Films die op tv komen’ en ‘Films die je op tv kan Terugkijken’ worden in een tijdschema wel of niet weergegeven. Op dit moment is dat schema zo dat ze in de avond zichtbaar zijn. En dat er overdag andere rijen getoond worden. 

Ons doel is om het startscherm dynamischer te maken, en jullie als klant (positief) te kunnen verrassen met leuke en/of nieuwe content. Zodat je een geslaagde tv avond hebt zonder dat je lang moet zoeken naar iets dat je zou willen kijken.
Dat is dus iets waar we op dit moment mee bezig zijn, en waarin we met verschillende tegelrijen dit (gaan) uitproberen. Je zult hier in de komende periode nog wel meer van gaan merken.

De feedback die jullie tot nu toe hierover hebben gegeven hebben we bij de relevante mensen neergelegd. Aanvullende feedback, zoals gewoonlijk, is en blijft welkom.

5 reacties

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • June 18, 2025

Hi ​@Katana321.

Wat raar dat dit gebeurt, het hoort zo te blijven als je ingesteld hebt, dus hier heb ik niet direct een verklaring voor. Ik ga hier even navraag over doen, je hoort van me als ik er meer over weet!

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • June 23, 2025

Hi ​@Katana321,

Via je andere topic Probleem met voortgangsbalkjes is jouw ontvanger in monitor gezet, via dat topic gaan beide problemen verder onderzocht worden! We laten dit topic dus even voor wat het is 😊

Forum|alt.badge.img+9
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • June 23, 2025

Prima.

Beide problemen doen zich nu weer voor. Heb het gemeld in het andere topic.

Forum|alt.badge.img+9
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • June 25, 2025

@Erik van KPN Ook in onderstaand topic wordt melding gemaakt van uit zichzelf verschijnende rijen zoals ‘Pathé thuis’ en ‘Films op tv’.

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • July 7, 2025

We hebben hier een antwoord op.

De rijen ‘Films die op tv komen’ en ‘Films die je op tv kan Terugkijken’ worden in een tijdschema wel of niet weergegeven. Op dit moment is dat schema zo dat ze in de avond zichtbaar zijn. En dat er overdag andere rijen getoond worden. 

Ons doel is om het startscherm dynamischer te maken, en jullie als klant (positief) te kunnen verrassen met leuke en/of nieuwe content. Zodat je een geslaagde tv avond hebt zonder dat je lang moet zoeken naar iets dat je zou willen kijken.
Dat is dus iets waar we op dit moment mee bezig zijn, en waarin we met verschillende tegelrijen dit (gaan) uitproberen. Je zult hier in de komende periode nog wel meer van gaan merken.

De feedback die jullie tot nu toe hierover hebben gegeven hebben we bij de relevante mensen neergelegd. Aanvullende feedback, zoals gewoonlijk, is en blijft welkom.