Skip to main content

Eerst traag menu van de tv. Toen smart app van de tv gebruikt maar die werkt ook niet meer. Nu kan ik geen youtube kijken omdat ik nu weer gebruik maak van de tv ontvanger. Als ik twee filmpje heb bekeken of bij kiezen ander filmpje blijft de ontvanger hangen (rec) .Ook geen tv afstandsbediening werkt dan ook niet.Niks meer te beginnen alleen stekker eruit daarna wordt alles opgestart. Software opnieuw geinstalleerd en frisse start gedaan. Fabrieksinstelling teruggezet. Hopeloos. Ik heb al meerdere jaren kpn maar zo slecht is het nog niet geweest. Heeft er iemand een idee om dit op te lossen anders ga ik op zoek naar een andere provider misschien dat die wel werkt.

Welke ontvanger heeft u? Welk merk?

U heeft een smart tv zegt u. U kunt misschien de YouTube app die daar op staat gebruiken? 


Ik heb een arris vip2952. Ja kan de app gebruiken maar dan heb ik geen tv zenders omdat de smart app niet werkt. Moet dan elke keer wisselen met internet kabel.


Moet dan elke keer wisselen met internet kabel.

Daar is een oplossing voor. Een switch. Deze sluit je aan op de kabel. Vervolgens ga je vanuit de switch met een kort kabeltje naar de ontvanger, en met een ander kort kabeltje vanuit switch naar tv.

https://m.apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/511342/switch-netgear-gs105e/?pageCount=1&pos=129


Ja dat zou kunnen. Maar vindt het te gek voor woorden om zou met het kpn systeem om te moeten gaan. We betalen er toch genoeg voor om een goed systeem te hebben.  Maar bedankt voor je reactie. 


Hoi @toontje728, welkom.

@Nick83 bied een hele goede oplossing, maar ik begrijp dat jij ook graag wil dat de KPN apparatuur goed werkt. Heb jij jouw TV-ontvanger al eens gereset? 


Ja dat vind ik dan ook niet meer dan redelijk. Tv ontvanger reset gedaan en software opnieuw geïnstalleerd en update gedaan. Volgens mij is deze gewoon aan het einde van zijn bestaan.Â