Skip to main content

Waarom kan ik geen you tube ontvangen op kanaal 201 van kpn en boven op mijn tv wel ? Heb het kastje al een x aan en uitgezet maar dat werkt ook niet . Iemand een idee omgiet ik een nieuw kastje proberen 

Heb je de ontvanger al eens gereset? Lees hier hoe dat gaat.

En als je beneden de (witte) ontvanger zxv8001 (4K) hebt; daar zit geen Youtube in. Gebruik dan de youtube app in je televisie.


Ok nou ik ga eens proberen , zou ik mijn opgenomen programma’s kwijtraken hierdoor ?


Ok nou ik ga eens proberen , zou ik mijn opgenomen programma’s kwijtraken hierdoor ?

Nee. Die staan op de servers bij KPN, niet op je ontvanger. Alle opnamen voor alle ontvangers in huis zijn daardoor ook hetzelfde.


Hi Mistery, welkom hier. 

Is het na die reset, software opnieuw inladen, gelukt? 


Hallo nee helaas , nog steeds niets alles gereset naar nog steeds niks op 201


Je hebt geen 201 of 201 doet het niet?

Ik weet niet of de Motorola ontvangers Youtube ondersteunen maar als je nog een Motorola hebt: omruilen.

Anders:
Heb je beneden misschien een eigen zenderlijst (keuze) in gebruik? Dan daar ook kanaal 201 toevoegen. Zie evt. ook “zenders verbergen” onder instellingen. Zeker als je “alle zenders” aan hebt en 201 niet in de lijst staat.


Ok ga ernaar kijken. Thanx 


Is idd een Motorola dus zal maar contact opnemen met kpn voor een nieuw kastje 


Oh jee. Ik zie net dat ik de link op omruilen ben vergeten.

Dat is deze omruillink:
Servicetool Motorola ontvanger wisselen .


Krijg idd een nieuw kastje


Fijn om te lezen, zou je aan willen geven of het goed werkt zodra je het kastje hebt aangesloten? :)


Net nieuwe kastje geīnstaleerd  en nu werkt het kanaal wel . 


Fijn om te lezen! :) 


Waarom elke keer problemen met YouTube? Televisie is prima maar YouTube is elke keer per 5 minuten afspelen weer 10 minuten wachten voordat er hervat wordt. Het is echt een ergernis en daarom een reden voor ons om over te stappen naar ziggo. YouTube is echt een ergernis wanneer je voor kpn kiest zo simpel is het. 


Hoe gaat het als je youtube gebruikt via de app in je televisie?

Heb je je tv ontvanger al eens een softwarereset gegeven?

Bij Ziggo krijg je de Mediabox Next, die de youtube app heeft, alleen bij het duurste abonnement. Op een Mediabox XL, bij de lagere abonnementen, wordt youtube niet meer ondersteund.


Waarom elke keer problemen met YouTube? Televisie is prima maar YouTube is elke keer per 5 minuten afspelen weer 10 minuten wachten voordat er hervat wordt. Het is echt een ergernis en daarom een reden voor ons om over te stappen naar ziggo. YouTube is echt een ergernis wanneer je voor kpn kiest zo simpel is het. 

Mag ik ook weten welke ontvanger jij hebt? Is dit een Motorola? Dan kun je dit namelijk omruilen voor een nieuwere.