Skip to main content

Waarom maakt KPN het toch zo moeilijk om contact te krijgen bij problemen? Ik zoek nu al veel te lang naar een ingang om een probleem met mijn zenderpakketten te bespreken. Ik zie geen chat, geen telefoonnummer, niks!

Wie heeft het 0800-nummer van KPN voor mij?

Hoi @ej1803 
Het telefoonnummer van de klantenservice is 0800 0402
of chatten via de website.
Maar eventueel kun je ook hier je probleem melden, wij helpen je hier ook.


Hallo @ej1803 

KPN klantenservice is bereikbaar via 0800 0402 (gratis nummer). Zeg tegen de computer “ik wil een medewerker spreken”.

Je kan ook chatten.

Ga naar https://www.kpn.com/service.htm 

Kies dan een onderwerp en vervolgens “Ik heb een andere vraag of wil contact”, dan vind je alle contact mogelijkheden (waaronder de chat) bijna helemaal beneden op het scherm.

 


Dag @huistijger dank voor je snelle antwoord!

Wanneer ik op de link van chatten klik, kom ik in een scherm met veel keuzes, maar zie nergens chatten? Waar zit dat verstopt?


Kies eerst waarover je vraag gaat en dan kun je uit mogelijkheden kiezen en kies dan Ik heb een andere vraag, scroll dan helemaal naar beneden en daar zie je chatten.


Idd verdomd moeilijk om contact te krijgen met KPN.

Als ze je nodig hebben door je abonnement aan te praten staan ze vooraan, als je ze nodig hebt zijn ze niet thuis.

Voor mij, nooit KPN meer...ze geven niet eens antwoord op mijn vragen ( die ik na lang en ingewikkeld zoeken via hun site ontdekte)

Verder als je KPN belt bieden ze weinig tot geen oplossingen voor het gevraagde.


Je kan bellen, chatten, twitteren, Faceboken en via dit forum.  Wat had je nog meer gewild? Kunnen we je hier helpen?