Skip to main content

Heb een maand geleden voor het eerst iets geks meegemaakt: we hadden de laatste aflevering van een serie gekeken, dus ik druk op de terug-knop. Vervolgens kwam ik uit in de lijst van afleveringen van een andere serie. Dit hoort zo niet te gaan, want normaal gesproken kom je dan uit in de lijst van de serie waarvan ik een aflevering gekeken had. 

Ook vandaag deed hetzelfde probleem zich voor. Het lijkt er dus op dat het een structureel probleem is.

Paar verdiepende vragen, @Katana321.

  • Toen jij dit een maand geleden had, had je toen net een update gehad? En wanneer heb jij de huidige update naar NMC 8.0.139_1 gehad? En heb je wellicht ook al de update naar HTML 4.141.205 gehad (testgroepen waren in de nacht van 11 op 12 en 13 op 14 april)?
  • Ging het om een aflevering van dezelfde serie waar dit nu bij voorkwam? Voorbeeld om te illustreren wat ik precies bedoel: maand geleden keek je een aflevering van Bassie & Adriaan en kwam je na de terug-knop niet terecht bij de B&A lijst, maar bij de lijst met afleveringen van Dommel. Keek je nu dan weer naar Bassie en Adriaan en kwam je ergens anders terecht? (Zo ja, was het dan ook weer Dommel waar je uitkwam of iets anders). Of keek je nu iets anders en kwam je ook willekeurig weer ergens anders uit?

Paar verdiepende vragen, @Katana321.

  • Toen jij dit een maand geleden had, had je toen net een update gehad? En wanneer heb jij de huidige update naar NMC 8.0.139_1 gehad? En heb je wellicht ook al de update naar HTML 4.141.205 gehad (testgroepen waren in de nacht van 11 op 12 en 13 op 14 april)?
  • Ging het om een aflevering van dezelfde serie waar dit nu bij voorkwam? Voorbeeld om te illustreren wat ik precies bedoel: maand geleden keek je een aflevering van Bassie & Adriaan en kwam je na de terug-knop niet terecht bij de B&A lijst, maar bij de lijst met afleveringen van Dommel. Keek je nu dan weer naar Bassie en Adriaan en kwam je ergens anders terecht? (Zo ja, was het dan ook weer Dommel waar je uitkwam of iets anders). Of keek je nu iets anders en kwam je ook willekeurig weer ergens anders uit?

@Erik_  Of ik een maand geleden net een update heb gehad, weet ik helaas niet.

NMC 8.0.139_1 heb ik op 14/4 gekregen.

HTML 4.141.205 heb ik nog niet.

Nee, het ging deze week om een andere bekeken serie dan een maand geleden.

Deze week kwam ik terecht in de nieuwst opgenomen serie. Volgens mij was het een maand geleden een andere serie.


Het team herkent dit niet, @Katana321. Het zou kunnen dat als er een nieuwe aflevering van een andere serie is opgenomen tussen het beginnen met kijken en het stoppen met terug, de ontvanger eventjes de kluts kwijt raakt en je dan in de verkeerde lijst plempt. Het is op het moment alleen iets waar ze niet echt tijd voor kunnen maken om verder naar te kijken. Als het nou veel vaker voorkomt, of je merkt dat je dit op een specifieke manier kunt reproduceren, laat het weten. Dan kan ik het opnieuw doorgeven.