Skip to main content

Mijn probleem is opgelost met de afstandsbediening en dankjewel voor de goede service! Johanna van

 

Admin: eigen topic voor je bericht+reacties aangemaakt, afgesplitst van deze

Mijn probleem is opgelost met de afstandsbediening en dankjewel voor de goede service! Johanna van

 

Hallo Johanna,

Dank voor je reactie, maar….. ik kan de relevantie niet helemaal ontdekken.


Het probleem is opgelost!


Mijn probleem is opgelost met de afstandsbediening en dankjewel voor de goede service! Johanna van

 

Admin: eigen topic voor je bericht+reacties aangemaakt, afgesplitst van deze

 


Mijn probleem is opgelost met de afstandsbediening en dankjewel voor de goede service! Johanna van

 

Hallo Johanna,

Dank voor je reactie, maar….. ik kan de relevantie niet helemaal ontdekken.

Hallo MM,

Ik ook niet, misschien heeft de Admin dit afgesplitst omdat die wilde laten zien dat er problemen bij KPN worden opgelost. Wat anders kan ik althans niet bedenken. :rofl::joy:


Ik heb het afgesplitst omdat de reactie van Johanna niets te maken had met het topic waar deze in geplaatst was. We hebben hier alleen niet in de gewoonte om reacties zomaar te verwijderen. Dus ja, dan wordt het een los topic.


Ik heb het afgesplitst omdat de reactie van Johanna niets te maken had met het topic waar deze in geplaatst was. We hebben hier alleen niet in de gewoonte om reacties zomaar te verwijderen. Dus ja, dan wordt het een los topic.

Erik, 

Ik kon niet zien dat jij het gedaan had (bij andere forums staat er vaak een naam bij). Anders had ik zelf wel geschreven dat jij het met de beste bedoelingen had gedaan. 

Maar laat het volgende keer maar staan in de originele thread dan kan ik je zoals ik zo vaak bij jou doe een like geven.