Skip to main content

Sinds 3 weken valt ons beeld telkens weg en krijgen we de melding “zender niet beschikbaar”. We hebben reeds alle stappen doorlopen zoals beschreven, maar telkens valt het beeld compleet weg. Wij zouden dit probleem z.s.m. opgelost willen zien want dit is echt zo enorm vervelend.

Hallo @Jabu2706 , heb je de HDMI-kabel al eens vervangen en/of op een andere HDMI-poort geprobeerd?

Heb je de tv-decoder al eens gereset?

 


@Jabu2706 is de TV ontvanger bekabeld aangesloten of met een draadloze verbindingsset? (DVS)


@Jabu2706 niet fijn dat je steeds deze foutmelding te zien krijgt, ik lees dat je daar al een paar weken last van hebt. En ik kan me voorstellen dat het zeker in deze tijd extra vervelend is. 

De melding ‘Zender tijdelijk niet beschikbaar’ kan verschillende oorzaken hebben. Daarom ben ik wel benieuwd of je de tips van JanD en Dennis hierboven al hebt kunnen uitproberen? Laat je ons de antwoorden op de vragen weten? Dan helpen we je vanaf daar graag verder.


Hi @Jabu2706, we hebben nog geen nieuwe reactie van je gezien hier, ik hoop dat dat betekent dat je een oplossing gevonden hebt. Zo niet, laat het dan vooral weten, ook wat je hebt geprobeerd. Dan helpen we je  graag verder.