Skip to main content

tv ontvanger gaat niet uit knop blijft op groen , na een tijdje springt die weer op rood dan tv aan alleen zwart beeld al harde reset gedaan maar na 10-30 minuten geen beeld meer opde slaapkamer werkt de andere tv ontvanger wel maar alleen als je de tv op standby laat staan anders laad ie elke keer opnieuw de software , dit gebeurt ook in de woonkamer en dan na 20 minuten geen beeld meer, al meerdere malen kpn gebeld die hebben nieuwe modem gestuurd voor internet maar robleem is niet opgelost heb arris tv ontvangers  arris 2952 ik vraag dit trouwens voor mijn moeder met een leeftijd van 83 ben zelf 63 en van ales al geprobeerd bij haar thuis ik kom er niet meer uit tv in woonkamer is philips ambilight uit 2009  , ze zit nu noodgedwongen op haar slaapkamertje naar een mini tv tje te kijken , kabels al verwisseld etc . 

 

 

Hey @id386! Welkom op KPN Forum. Bedankt voor je topic. Vervelende situatie. Wellicht kun je tijdelijk de ontvangers onderling omwisselen, dus de slaapkamer ontvanger neerzetten in de woonkamer en andersom. Dan kan ze in ieder geval in de woonkamer tv kijken. 

Ik moet eerlijk toegeven. Ik weet niet of het Forum het meest ideale kanaal is om dit opgelost te krijgen. Je kunt het beste even met ons bellen als je bij je moeder bent. Ons nummer is 0800-0402 (gratis). Dan kunnen mijn collega's meteen meekijken en handelen. Hier kan er steeds 1-2 dagen tussen zitten voordat je een reactie krijgt. 

Als je toch graag via het Forum geholpen wilt worden, dan doen we dat! Ik heb in dat geval haar gegevens nodig. Kun je haar gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Postcode, huisnummer, klantnummer en de laatste 3-cijfers van je bankrekeningnummer heb ik nodig. Je mag de laatste 3-cijfers toevoegen aan 'Persoonlijke opmerkingen’. 

 

Laat het maar weten als ik iets voor je kan betekenen:blush:


Hey @id386! Welkom op KPN Forum. Bedankt voor je topic. Vervelende situatie. Wellicht kun je tijdelijk de ontvangers onderling omwisselen, dus de slaapkamer ontvanger neerzetten in de woonkamer en andersom. Dan kan ze in ieder geval in de woonkamer tv kijken. 

Ik moet eerlijk toegeven. Ik weet niet of het Forum het meest ideale kanaal is om dit opgelost te krijgen. Je kunt het beste even met ons bellen als je bij je moeder bent. Ons nummer is 0800-0402 (gratis). Dan kunnen mijn collega's meteen meekijken en handelen. Hier kan er steeds 1-2 dagen tussen zitten voordat je een reactie krijgt. 

Als je toch graag via het Forum geholpen wilt worden, dan doen we dat! Ik heb in dat geval haar gegevens nodig. Kun je haar gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Postcode, huisnummer, klantnummer en de laatste 3-cijfers van je bankrekeningnummer heb ik nodig. Je mag de laatste 3-cijfers toevoegen aan 'Persoonlijke opmerkingen’. 

 

Laat het maar weten als ik iets voor je kan betekenen:blush:

heb al de ontvanger gewisseld  zijn trouwens 2 verschillende ook op de slaapkamer gewisseld maar probleem blijft als de arris daar staat dus naar mij idee is de arris ontvanger kaduuk, andere is de Arcadyan die werkt wel tv woonkamer is niet te verplaatsen die hangt aan de muur dus het  andere tv tje daar neerzetten gaat neit ivm soundbar en tv van 42 inch geen plaats om tv te plaatsen . profiel ed was al ingevuld 


@id386 Jammer dat omwisselen niet echt een oplossing is. Je  Forumprofiel is nog niet ingevuld. Ik kan gegevens van een KPN ID niet ophalen uit je Forumaccount. Het is dus noodzakelijk dat je je Forumprofiel dus even voorziet van de info. Anders kan ik niet met je meekijken. 

Laat je het weten als je je profiel hebt ingevuld?Â