Skip to main content

Gisteravond ESPN besteld. Bevestigingsmail ontvangen, maar nog nog niet geactiveerd.

MijnKPN geeft nu de melding :

Uw wijziging wordt verwerkt. Nieuwe wijzigingen zijn tijdelijk niet mogelijk.

Kan de bestelling ook niet ongedaan maken en nogmaals doen.

 

Vanochtend al contact gehad met KPN, maar mevrouw gaf aan dat ik geduld moest hebben (15min waren al lang voorbij, mja, ze wilde verder niets doen).

Eind van de middag maar eens gebeld en na 1uur en 15 minuten en vele mensen later kreeg ik eindelijk te horen dat dit een technisch probleem is wat alleen door een speciale afdeling opgelost kan worden.

Ticket is gemaakt, maar kon me niet verzekeren dat probleem voor zondag opgelost zou worden. Erg vervelend dit! Mag hopen dat dit zaterdag opgelost wordt!

Ga je van Online weg door de slechte service. Goede service zou volgens KPN juist het voordeel van KPN zijn, maar de eerste dag al zonder internet en 2 dagen later lukt het bestellen niet.

 

KPN heeft inderdaad een fantastisch bestelsysteem waar anno 2021 nog altijd maar één, ja je hoort het goed, één order in geplaatst kan worden. Het is echt ongelooflijk dat zoiets nog bestaat.

En hoevaak we dan ook nog eens horen dat zo'n order vastgelopen is en er blijkbaar geen automatische signalering van dergelijke vastlopers zijn ... je zou (bijna) denken dat de geautomatiseerde systemen nog uit de jaren 80 dateren. :confounded:


Echt dramatisch. Donderdag ticket aangemaakt, niets meer van gehoord.

 

Gisteren weer gebeld, kreeg te horen dat het nog wel weken kan duren!

Gisteren nog doorverbonden met opzeg afdeling, evt om abonnement opnieuw aan te vragen, zou dan met 7 dagen een nieuw abonnementsnummer hebben en met een schone lei beginnen. Maar die had nog een expert waarmee het binnen 12 uur opgelost zou worden, maar helaas niet!

 

Zo maar weer eens bellen!! 


Hoi @IvanS, welkom.

Heb jij inmiddels al van de ticketafdeling gehoord? 


Hoi @Hanna_,

 

Helaas nog steeds niet! 


Hoi @IvanS, welkom.

Heb jij inmiddels al van de ticketafdeling gehoord? 

Nog steeds niet, helaas!


@IvanS, dan kijk ik graag even met je mee. Vul jouw postcode en huisnummer in in jouw profiel, dan kan ik voor je aan de slag!


Gedaan


Bedankt! Het lijkt erop dat het bestellen nu zou moeten lukken. Zou je het opnieuw willen proberen?


Nee, nog steeds hetzelfde


mmm, dat is raar. Met jouw akkoord zou ik graag via de interne systemen espn voor jou aan willen zetten.


mmm, dat is raar. Met jouw akkoord zou ik graag via de interne systemen espn voor jou aan willen zetten.

Echt 10 minuten voor dit bericht kreeg ik een mail dat ESPN toegevoegd was. Zojuist gecontroleerd en de ESPN kanalen zijn beschikbaar.

 

Mvg Ivor 


Fijn om te horen dat het is opgelost!