Skip to main content

Mijn tv beeld blijft staan,  mijn internet is traag.  Als ik de stekker uit de router haal,  moet ik die stekker er wel 4x opnieuw indien en wieberen met de stekker voordat deze aangaat. Het is zo lastig.  Sinds Telfort over iis gegaan naar KPN heb ik steeds problemen met tv en internet ondanks de glasvezel welke is aangelegd.  Misschien en nieuwe router,  deze is nog van Telfort en heb ik ook al een paar jaar. 

Bel de klantenservice 0800-0402. Tegen de computer die je aan de lijn krijgt zegt je ik wil een medewerker spreken en dan vertel je het verhaal. Benadruk vooral dat er geen lampjes meer branden. Uiteraard bel je dan met je mobiel want anders val je door de mand.


Hi @N.peezenkamp, dank je wel voor jouw bericht. Heb je intussen contact gehad met mijn collega's en is het probleem verholpen? Als ik nog iets voor je kan betekenen, dan hoor ik het graag. Zou je dan ook jouw profiel volledig in kunnen vullen en hieronder een seintje kunnen geven als je dat hebt gedaan? Dan ga ik voor je aan de slag!