Skip to main content
Vraag

Problemen bij overgang van aflevering in Netflix series.

• July 29, 2026
  • 7 reacties
  • 92 keer bekeken

Als ik een Netflix serie aan het kijken ben en de aflevering is afgelopen moet het automatich naar de volgende aflevering gaan. Helaas gebeurd het maar al te vaak dat ik op het beeld zie dat de aflevering wordt geladen en stopt bij 25%. Dit is uiterst irritant. Wat is het en wat kan ik er aan doen?

7 reacties

Ratonesque
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • July 29, 2026

Lukt het ook niet als je handmatig op het witte balkje rechtsonder klikt, ​@Hapjes? 

En misschien is het signaal op de ontvanger (Chromecast, TV+ Box, smart-tv of nog iets anders?) te zwak...in dat geval versterker gebruiken of met netwerkkabel rechtstreeks op de modem aansluiten.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 29, 2026

De afstand bediening staat dan ook gelijk vast in Netflix en kan hieruit door op de Home toets te drukken. De aansluiting zit pal achter mijn TV en de modem staat hier ook, evenals de TV+ Box.

En alles is bedraad. 

Stephan.z
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+3
  • Slimmerik
  • July 29, 2026

Heb al gekeken wat die doet als je alles even van het stroom afhaald.
Misschien zijn dan de problemen weg

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 29, 2026

Ja dat klopt, dan zijn de problemen even over. Maar dan moet ik iedere avond de stroom er afhalen. En dat geeft weer andere interne problemen. Vaste telefoon werkt even niet. De wifi valt ook uit.  Dus geen internet. Het komt allemaal wel weer maar om dit nu iedere avond te doen zie ik niet zitten. Je moet toch normaal naar Netflix kunnen kijken zonder uitval problemen of zie ik dit verkeerd.

Ratonesque
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • July 29, 2026

'De afstandsbediening staat dan ook gelijk vast?' Ligt het daar misschien aan. ​@Hapjes?

Stephan.z
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+3
  • Slimmerik
  • July 29, 2026

Welke kastje heb je eigenlijk

Erwin van KPN
Moderator

Hoi ​@Hapjes . Welkom hier!

Dat is inderdaad niet de bedoeling. Netflix zou zonder problemen automatisch naar de volgende aflevering moeten gaan, dus ik snap goed dat dit irritant is.

Ik ben benieuwd naar je situatie, zodat we kunnen achterhalen waar dit misgaat. Weet je welk type tv-ontvanger je hebt? En kun je ook vertellen hoe alles precies is aangesloten? Je gaf aan dat de tv, het modem en de tv-ontvanger dicht bij elkaar staan en dat alles bekabeld is. Ik ben benieuwd hoe die bekabeling precies loopt en of je Netflix gebruikt via de TV+ Box of op een andere manier.

Met die informatie kunnen we gerichter met je meekijken.