Skip to main content

Ik heb sinds 2 weken een nieuwe 4K ontvanger gehad omdat de oude de software-update niet kon verwerken. Nu een Arris gekregen. De bijbehorende afstandsbediening (zwarte achterkant) werkt gedeeltelijk op mijn samsung QE43LS03. De test op tv is goed en de meeste functies werken behalve het uit en aanzetten van de tv? Verder werkt het Bluetooth deel niet, zodra de deurtjes voor de ontvanger dicht gaan heb ik geen verbinding meer. Met de vorige ontvanger geen probleem. Na gebeld te hebben heb ik nieuwe ontvanger gekregen met witte achterkant. Helaas het probleem blijft! Wat te doen???

 

 

 

Heb het probleem op kunnen lossen door een 3 cijferige code 270 te gebruiken i.p.v. de snel code 1?????


Na gebeld te hebben heb ik nieuwe ontvanger gekregen met witte achterkant.

Wat bedoel je nu, heb je een nieuwe afstandsbediening gekregen met een witte achterkant of heb je een andere TV ontvanger gekregen met een witte bovenkant?


Na gebeld te hebben heb ik nieuwe ontvanger gekregen met witte achterkant.

Wat bedoel je nu, heb je een nieuwe afstandsbediening gekregen met een witte achterkant of heb je een andere TV ontvanger gekregen met een witte bovenkant?

Ik heb nu ook de 4 k harris tvbox en mijn vraag is : kun je op een of andere manier controleren of het 4 k is waar je naar kijkt?  Een info knop of iets dergelijks?


Welkom @MarcoBouw 

Heb je ook een 4k abonnement?

Zie KPN introduceert nieuwe tv-ontvanger met bluetooth afstandsbediening

Dan zijn deze zenders in 4k :

 

  • Xite - kanaal 691
  • Inside - kanaal 692
  • LoveNature - kanaal 693 

zie ook 4K-ontvanger KPN ontvangen

​​​​​​​​​​​​​​​​​


Welkom @MarcoBouw 

Heb je ook een 4k abonnement?

Zie KPN introduceert nieuwe tv-ontvanger met bluetooth afstandsbediening

Dan zijn deze zenders in 4k :

 

  • Xite - kanaal 691
  • Inside - kanaal 692
  • LoveNature - kanaal 693 

zie ook 4K-ontvanger KPN ontvangen

​​​​​​​​​​​​​​​​​

Tycha bedankt voor je antwoord er zaten een paar goede tips bij maar ik was benieuwd of er op de afstandsbediening ergens een knop zat ,waarmee je kunt zien of het 4k is waar je naar kijkt. Wat de bitrate is etc . Ik heb een 4k abbo.


@willem_u, fijn om te lezen dat het gelukt is met een andere code! Per afstandsbediening is er een stappenplan hoe je hem kan instellen op jouw televisie.

Heb je hier nog andere vragen over? Dan hoor ik het graag!

@MarcoBouw, nee er zit geen speciale knop op de afstandsbediening voor 4K. Wél voor Netflix :blush:  


Reageer