Skip to main content

Heb sinds 2 weken dagelijks problemen met de box. Continue uitval , WiFi valt weg 

KPN meermalen gebeld, geen oplossing 

ik sta op het punt KPN vaarwel te zeggen

Beste @JN-W 

Wat vervelend dat je problemen ervaart met de WiFi verbinding. Heb je al de Servicetool gebruikt van KPN? Dit kan je eventueel helpen om jou WiFi te verbeteren. Zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Bij persoonlijke opmerkingen ook de laatste 4 cijfers van je IBAN. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators. Mocht het nou niet lukken dan kunnen ze het verder voor jou uitzoeken.


Ik heb alle handelingen continue uitgevoerd. Biedt geen oplossing


Beste @JN-W, welkom! Wat ontzettend rot dat je hier tegenaan loopt! Ik zie dat er vorige week inderdaad een keer contact is geweest met ons. Mijn collega heeft toen geadviseerd om een modemreset te doen en daarna werkte het weer. Verder zie ik inderdaad dat je bijna dagelijks het modem reset, klopt dat?

 

Op het moment dat jouw internet wegvalt, is dat dan bekabelde of draadloze verbinding? Zou jij de Wifi Manager eens door willen lopen? Ik zie dat dat nog niet gebeurd is. Daarnaast ben ik benieuwd of er ook iets verandert in de lampjes op de Experia Box op het moment dat je deze uitval merkt. 


alles wat ik doe biedt een tijdelijke oplossing. Resetten blijft dagelijks noodzakelijk. 

Heb inmiddels een klachtenbrief aan de KPN verstuurd, met verzoek tot een structurele oplossing, en verzoek tot toesturen nieuw modem. 

Ik blijf het bijzonder vinden dat na de laatste software update van KPN de problemen zijn ontstaan.

Blijven de problemen aanhouden, ga ik KPN opzeggen, wat ik voorhand zou betreuren. 


Vanavond weer problemen, doffe ellende !!


Wat kwam er uit de Wifi Manager?


Het probleem zit niet in de WIFI 

het probleem is het constant uitvallen dagelijks van het  TV signaal of vastlopen.


Vanavond wederom geen internet, WiFi, tv en telefoon.

Helaas ook nog geen reactie op mijn brief ontvangen, waarin ik het verzoek heb gedaan tot levering nieuw modem 12 

kPN waar blijft jullie service ?


Dan heb ik je niet goed begrepen, mijn excuses. Wat merk je op het moment dat de verbinding volledig wegvalt? Heb jij de Experia Box al eens volledig teruggezet naar de fabrieksinstellingen?


op moment dat de verbinding wegvalt, heb ik geen wifi en ook geen tv signaal, stilstaand beeld 

Dit op meerdere momenten van de dag. 

Resetten fabrieksinstellingen al meerdere keren uitgevoerd, ook van afstand. 

Resetten biedt een tijdelijke oplossing, doch probleem blijft bestaan… 

Heb geen vertrouwen meer in de Box 


Het goede nieuws is dat de verbinding zelf in orde is. Ik kom dan ook uit op een nieuwe Experiabox. De omruiling wordt gedaan bij een Post NL punt bij jou in de buurt. Heb je een voorkeur? 

 


Alex dit is goed nieuws, waar ik op zat te wachten. 
jammer dat dit twee weken moest duren 

je mag de nieuwe box ( ik verwacht de experia box 12 ) toesturen op verzendadres Plus Veenwouden 

lijsterstraat 25 

dank voor de service 


Het is onderweg naar de Plus. Ik kan overigens niet garanderen dat je de 12 krijgt, maar voor de werking is dat niet van belang. Morgen na 15 uur staat het daar voor je klaar. Neem de oude modem mee samen met een geldig ID-bewijs. 

Laat het me weten of dit de oplossing is. 


Hopelijk biedt het vervangende modem de oplossing. 
vanavond weer korte tijd geen WiFi signaal. De box stopt abrupt. 


Hopelijk biedt het vervangende modem de oplossing. 
vanavond weer korte tijd geen WiFi signaal. De box stopt abrupt. 

Als dat zojuist is gebeurd was het door mijn toedoen, excuus. We wachten morgen in ieder geval af. 


Vanmiddag nieuw modem ( inderdaad model v10a ) ontvangen. 
modem reeds geïnstalleerd. 1e indruk stabiel en in werking 

hoop dat probleem nu is opgelost 


Vanmiddag nieuw modem ( inderdaad model v10a ) ontvangen. 
modem reeds geïnstalleerd. 1e indruk stabiel en in werking 

hoop dat probleem nu is opgelost 

Daar ga ik ook vanuit, laat het ons hier anders even weten. 


Nieuw modem heeft niet tot oplossing van het probleem geleidt. 
dagelijks heb ik geen WiFi !! 
ik sta op hun punt KPN vaarwel te zeggen 


Dan sta ik ook voor een raadsel. Naast WiFi, val je televisie ook nog steeds uit?

 


ja wel stilstaand beeld. 

Modem heeft maandag JL. ook weer een software update gehad. 

Ik maak gebruik van een draadloze verbindingsset. De lampjes knipperen wel altijd wit. 

Kan dit nog een oorzaak zijn ? 


Nou, ik zoek het meer in de combinatie van geen wifi en ook storing met tv. Wat Wifi betreft, speelt dit op alle apparaten?


Ja op alle, iPad   Telefoon , laptop , E reader 

 


Vanavond wederom geen WiFi. Ik word ontzettend benadeeld met mijn werkzaamheden. Bedrijfsvoering lijdt eronder 

 


Vanavond wederom geen WiFi. Ik word ontzettend benadeeld met mijn werkzaamheden. Bedrijfsvoering lijdt eronder 

 

Snap ik. Heb je geprobeerd te bereiken zonet, helaas niet gelukt. Ik wilde een afspraak inplannen met een monteur. Wanneer kan ik je bereiken? 


Zojuist elkaar gesproken en een monteur ingepland. Laat het me weten hoe het afloopt.