Skip to main content

Hallo allemaal!

 

Ik heb al een tijdje problemen met het geluid van mijn interactieve tv, het was een tijdje weg maar het probleem is nu weer terug.

Het probleem heb ik niet dagelijks maar het gebeurt nu toch wel 2/3 keer per week.

Als ik de tv aanzet doet het geluid het prima, na een tijdje tv kijken (dit varieert van 5 min tot 15 min) hapert het geluid even (als een CD die overslaat) en dan valt het geluid volledig weg. Die komt niet vanzelf terug tenzij ik naar de volgende zender zap, dan is het direct terug bij de volgende zender en als ik dan terug zap ook bij de zender die ik keek. Hierna gebeurt het nooit meer zolang de interactieve tv aanstaat.

Het gebeurt dus alleen vlak na het aanzetten van het kastje en dus ook niet elke keer wanneer ik tv kijk.

 

Weet iemand een oplossing? Heb al een reset geprobeerd en ook de instellingen van het geluid staan goed.

 

~ Eigenweiss

Heb je de ontvanger al een keer terug gezet naar fabrieksinstellingen?


@Joep1965 

 

Ja ook dit al gedaan helaas was dit niet de oplossing.. vooral dat het klinkt alsof het geluid 'vastloopt' vind ik erg vreemd. Alsof er kortsluiting is heel kort als je begrijpt wat ik bedoel


Welk type ontvanger heb je en is ie bekabeld aangesloten op de experiabox of zit er iets tussen zoals een draadloos verbindingsset of een switch?


@Joep1965 

Zit bekabeld direct op de experiabox.

 


Hi Eigenweiss, welkom op het forum. 

Rechtstreeks met een kabel aangesloten zou dit geen problemen moeten geven. Werkt je internet op dat moment nog wel goed?

 Zou je ook je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?

Ik hoor graag van je.