Skip to main content

Onlangs glasvezel geinstalleerd. Internet werkt nu en TV  in eerste instantie ook. Eke nacht lijkt he twel of alles wordt gereset en moet dan alles weer opnieuw instellen. Hoe op te lossen?

 

Hallo @Woody7 Waar loop je precies tegenaan, kun je vertellen wat je ervaart als je de volgende ochtend de tv inschakelt? Wat schakel je precies uit, 's avonds als je klaar bent met tv kijken? Waar ik ook benieuwd naar ben: hoe heb je het één en ander aangesloten: is de ontvanger met een kabel aan de Experia Box verbonden of maak je gebruik van een Draadloze Verbindingsset? 

Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?


Hallo @Woody7 Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd in dit topic. Mag ik er vanuit gaan dat je via een andere weg bent geholpen? Als er nog iets is dat ik voor je kan betekenen dan lees ik het graag. 


Ik ben woody niet. L. Wat is dit voor ongein? 


Ik ben woody niet. L. Wat is dit voor ongein? 

Nee... het bericht van Bart was dan ook niet voor u bedoeld :grin:


@Nick83 , kijk eens waar @Hoytink op reageert.


@Nick83 , kijk eens waar @Hoytink op reageert.

Op een oud topic wat niet van hem/haar is.


Wat is wat voor een ongein, @Hoytink ? Vanzelfsprekend denken verschillende van de Forumgebruikers graag met je mee, als je maar duidelijk aangeeft wat er precies aan de hand is. KPN-medewerkers zoals ik doen dat natuurlijk ook. 

Ik zie dat je een aantal berichten in verschillende topics hebt geplaatst. Dat is niet helemaal hoe contact op het KPN Forum werkt: het is geen chatdienst en het reageren op meerdere, oude topics helpt niet. Als je hier duidelijk aangeeft wat er speelt, denkt de community graag met je mee en ik zal je vraag dan vervolgens in een eigen topic plaatsen. Als de werking van het KPN Forum toch wat onduidelijkheid oproept raad ik je aan deze pagina door te lezen. Als je rechtstreeks contact wilt kun je uiteraard ook bellen met de collega's van de klantenservice of een chat starten via de website. 


Reageer