krijg elke keer de melding internal -55 , als ik dan de app opnieuw installeer is het weg , echter als ik daarna afsluit en weer opnieuw de app wil gebruiken krijg ik weer de melding internaal-55
Bladzijde 1 / 1
Beste @Zoeter74
Dat is erg vervelend, zou je eens een screenshot hier willen plaatsen als je die melding ziet?
Dat is erg vervelend, zou je eens een screenshot hier willen plaatsen als je die melding ziet?
Laat je het even weten of het gelukt is om met je abonnementsnummer en pincode in te loggen?
Graag gedaan! Fijn dat het weer werkt, veel plezier met kijken.
Mocht er nog wat zijn, dan weet je ons te vinden. 😉
Hoi Zoer, welkom hier.
Dennis zegt dit helemaal goed. De code komt voor als een apparaat eerst met de KPN ID heeft ingelogd en daarna weer wordt verwijderd in apparaatbeheer. Al dan niet terecht. Inloggen met de itv gegevens is inderdaad de oplossing. Dankjewel@Dennis Schreve .
Dennis zegt dit helemaal goed. De code komt voor als een apparaat eerst met de KPN ID heeft ingelogd en daarna weer wordt verwijderd in apparaatbeheer. Al dan niet terecht. Inloggen met de itv gegevens is inderdaad de oplossing. Dankjewel
Dennis zegt dit helemaal goed. De code komt voor als een apparaat eerst met de KPN ID heeft ingelogd en daarna weer wordt verwijderd in apparaatbeheer. Al dan niet terecht. Inloggen met de itv gegevens is inderdaad de oplossing. Dankjewel
Graag gedaan hoor
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.