Skip to main content
Beantwoord

Problemen KPN Tv+. Regelmatig stilstaand beeld bij terugkijken

• May 27, 2023
  • 1 reactie
  • 115 keer bekeken

Al jaren klant bij KPN

Maar bij onze verhuizing voor het KPN PLUS abonnement gekozen na een reclame hiervoor te hebben gezien op tv .

Zelf alles aangesloten en werkte perfect op de ondertiteling na .

Echter na een dag of 10 begonnen de problemen nadat er een storing KPN ergens in de regio was geweest .

Regelmatig stilstaand beeld bij terugkijken !

Op de tweede tv idem dito en soms ook gewoon geen geluid 

Ik ben slechthorend dus ondertiteling is voor mij belangrijk , maar het is een regelrechte ramp !

Werkt niet of als t wel werkt loopt hij hopeloos achter   blijft dezelfde regel staan , na een reclameblok loopt de ondertiteling van daarvoor gewoon door , enz .enz.

Kortom functioneert niet !

Kinderziektes in dit nieuwe pakket , softwareprobleem naar het schijnt.

Na meerdere telefoontjes naar de klantenservice en enkele keren alle instructies telefonisch te hebben doorlopen zijn we inmiddels 

4 !!! monteurs verder  en ook zij kunnen het niet oplossen .

Het was beter geweest  als KPN eerst de "kinderziektes " eens oplost alvorens dit pakket aan klanten aan te bieden .

Ik overweeg inmiddels , noodgedwongen, serieus om naar een andere provider over te stappen.

Beste antwoord door Erwin van KPN

Hoi @W.P. . Welkom op het forum.

Wat een narigheid op deze manier.  Heb je hier écht 4 monteurs voor over de vloer gehad?  Wat is hun conclusie dan? 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • May 31, 2023

Hoi @W.P. . Welkom op het forum.

Wat een narigheid op deze manier.  Heb je hier écht 4 monteurs voor over de vloer gehad?  Wat is hun conclusie dan?