Skip to main content

@Bram_ . Ja, inderdaad. Het is verschrikkelijk schokkerig. Het lijkt wel een diashow met de sportzenders. Het is rot met espn (basiskanaal) en alle 6 espn en alle 6 ziggo sport zenders!

Daar heb ik die dure pakketten niet voor. 

Samsung A40 (Android dus)

Ik zou graag ongestoord ook formule 1 willen kunnen kijken op de phone….. en de eredivise (het is behoorlijk spannend met AZ).

Overigens is het alleen schokkerig via live kijken. Maar dat doe je nou juist met sport, hè.

B..t.w. had het nog niet gemerkt aangezien ik meestal direct Chromecast verbinding activeer en dan pas zender selecteer. Via Chromecast werkt het wel. (maar om nou die tv mee te gaan slepen…. ha ha das ook weer….)

 

Admin: bericht aangepast i.v.m. huisregels

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt (origineel)

 

Hi @PeterG. Ik heb je reactie even afgesplitst omdat er op dit moment nog niet zo veel gevallen binnenkomen dat we een verzameltopic hebben kunnen aanmaken. Wel is het zo dat omdat het om meerdere gevallen gaat we contact hebben opgenomen met de partij die de streams verzorgt en hebben gevraagd wat er aan de hand is. Ze gaan het voor ons onderzoeken. Zodra hier een antwoord op komt weten we of we op individuele basis aansturing gaan doen of dat er een oplossing komt in de vorm van bijvoorbeeld een update of een gericht stappenplan. Zodra ik hier reactie op heb zal ik het je gelijk laten weten. Dit verwacht ik te krijgen in het begin van volgende week. :relaxed:


… en ik wilde nou juist voorkomen dat er meerdere topics zouden zijn over hetzelfde.

niet zo veel gevallen

Dat snap ik wel. Voetbal / F1 enzo ga je in eerste instantie niet op een klein telefoonscherm kijken.

Dat schokkerige beeld op de telefoon zélf met álle ESPN en álle Ziggo Sport kanalen is wel heel irritant. Betaalpakketten ook. Goed dat er een herstel komt.

Voor de F1 van morgen helaas te laat. (moet mogelijk deel online kijken en dat gaat dus niet; sta (nog) niet geregistreerd bij Z.S. en hun eigen app.)


---

Voor de F1 van morgen helaas te laat. (moet mogelijk deel online kijken en dat gaat dus niet; sta (nog) niet geregistreerd bij Z.S. en hun eigen app.)

@PeterG Is morgen ook te bekijken op Duitse RTL.


@PeterG ik snap dat heel goed en ik moet eerlijk toegeven dat dit voor mij erg makkelijk te vinden is. Wel is het zo dat we aan het aantal topics dat door verschillende mensen aangemaakt worden beter kunnen inschatten wat de impact is van iets dat aan de hand is. Daarnaast is het zo dat zolang de storing individueel is de oplossing dit ook moet zijn en dan kunnen we op deze manier iedereen individueel de juiste stappen geven. Ik wil je wel bedanken voor het meedenken! :relaxed: Wat betreft de kwaliteit moet ik eerlijk toegeven dat ook telefoonschermen tegenwoordig voor mezelf in ieder geval dermate goed zijn geworden dat het dichtbij houden van een scherm niet langer betekent dat je pixels kan tellen. 


Rtl is niet in de app, @Katana321 .


Er was vandaag een update (?). Ik moest opnieuw inloggen.

En nu loopt het ook weer soepel bij hogere bitrates.

(18 april 2021; 12:51 geplaatst)


@PeterG klopt inderdaad. Met deze update moet de bal weer soepel kunnen rollen.