Skip to main content
Wat is het met de 4k tv ontvanger afstandsbediening.

Tv bedienen doet hij prima maar de verbinding met de tv ontvanger lijkt elke keer weg. Vooral vervelend bij terug en vooruit spoelen. Regelmatig vanaf het eind weer terug moeten spoelen dat de afstandsbediening dienst weigerde.



Gaat hier wat aan gedaan worden?
Hoi @Hanst85

Misschien een domme vraag, maar heb je de batterijen al vervangen?

Dat is n.l. het eerste wat me in gedachten komt.

Er kan in principe niets voor de afstandsbediening staan omdat het bluetooth is, maar het kan wel zo zijn dat de afstandsbediening te ver van je TV gebruikt wordt.

Wat ook mogelijk is dat de toetsen niet goed werken.

Heb je nog een ontvanger met afstandsbediening?

Zo ja, wil je daar de afstandsbediening eens van proberen?
@huistijger geen domme vraag hoor. Dit heb ik wel gedaan. De toetsen werken prima naar mijn idee. Het is telkens als de afstandbediening een tijdje (20 seconden tot 5 minuten) ergens gelegen heeft dat het lampje rood is bij het indrukken van willekeurig welke toets dan ook. Soms hersteld dit vanzelf, soms moet ik de verbinding opnieuw tot stand brengen met de OK knop.

Soms werkt dit ook niet in één keer.



Heel willekeurig maar ook met volle batterijen dus.

Ik ga de andere afstandsbediening (die overigens nu niet in gebruik is, dus geen interventie voor zover dat met bluetooth kan) proberen. Maar voorlopig is het een groot irritatie punt🙄
De afstandsbediening heeft ook IR (infrarood) hoor dus die werkt ook sowieso wel.

Is die andere wel goed, geef dan nog ff een bericht dan kan webcare een andere sturen.

Zet dan wel vast je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel Klik hier, wat alleen zichtbaar is voor webcare en voor jou, dan hebben ze gelijk de gegevens bij de hand.

Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.
Goedemorgen @Hanst85. Welkom op het forum! Wat vervelend dat de afstandsbediening niet goed functioneert. Laat je je gegevens achter op het KPN Forum profiel, dan krijg je van mij een nieuwe afstandsbediening. Laat je mij weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld?
Ik heb geen bericht van je ontvangen, dus ik ga er vanuit dat je het misschien via een andere weg geregeld hebt. Als ik toch nog iets voor je kan betekenen, stuur me dan vooral een berichtje!

Reageer