Skip to main content

Hier nog steeds regelmatig dat het kastje vastloopt, zwart scherm en geeft aan geen zenders te kunnen vinden... voorheen bij de andere kastjes geen last van. Is begonnen sinds het overstappen naar het 4k abonnement. Stroom eraf en hij werkt weer...

Is de ontvanger direct met een kabel aangesloten op de experiabox of zit er iets tussen zoals een draadloos verbindingsset of een switch?


Uiteraard alles bekabeld in huis.. coax eruit, utp erin


Hallo @BasB1973,

Welke softwareversie draai jij momenteel op de ontvanger? Heb jij een 5202? 
De softwareversie kun je vinden onder Menu→ Instellingen → 1x gele knop afstandsbediening. Daar staat UI versie en Softwareversie.  Ik ben benieuwd. 


Ik zie dat er vandaag een update is geweest. Ziet er heel anders uit. Het is versie 8.0.95_2 en UI versie is 4.98.207. Misschien opgelost nu... ik wacht het even af 😃. Het merk is trouwens Arris.


En daaaaar is tie weer... 


@BasB1973 Maar is jouw box echt helemaal direct op het modem aangesloten? Zoals Joep aangaf dus geen verbindingsset in het stopcontact o.i.d.? 


Van de modem naar een utp wandcontactdoos.. vandaar met utp naar de box. Het probleem is begonnen toen ik de overstap heb gemaakt van een normaal abonnement naar een 4K en andere kastjes heb ontvangen. 


Goedemorgen @BasB1973, welkom op het forum!
Zou je voor de zekerheid de software nog eens willen verwijderen volgens deze stappen? Dit sluit de meeste softwareproblemen uit!
Kun je ook je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Ik kijk graag even met je mee!


We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat het inmiddels opgelost is.  Anders weet je ons te vinden!