Skip to main content
Beantwoord

Problemen met afleveringen en volgorde bij BBC NL, series sluiten niet goed aan

• June 6, 2026
  • 7 reacties
  • 116 keer bekeken

Het komt regelmatig voor bij BBC NL kanaal 25 dat de series niet aansluiten op elkaar of dat er afleveringen dubbel zijn of gewoonweg ontbreken. Nu weer bij een nieuwe serie van Cooper en fry.

Zo kun je een serie nooit compleet kijken en de verhaal lijn niet meer volgen. Dit is zonde en doet afbreuk aan het plezier. En geeft mij de neiging om maar gewoon helemaal niet meer te kijken. Erg jammer. 

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@AssiePassie72, welkom op onze community. Ik zie dat er al goed meegedacht wordt, we zijn in deze wat afhankelijk van de zender en leverancier van de gids maar zoals hierboven al wel genoemd kun je deze meldingen het beste kwijt in het daarvoor beste in het topic terecht, dan kijken we meteen of we het nog op tijd kunnen corrigeren: 

7 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • June 6, 2026

Hallo ​@AssiePassie72 ,

KPN bepaalt niet de programmering van deze TV-zender. Je kunt jouw opmerkingen en klachten kwijt bij de zender zelf. 

https://www.bbcbenelux.com/contact?country=NL

LuToLu
Slimmerik
  • Slimmerik
  • June 6, 2026

Hallo ​@Noordzee, ik denk dat ​@AssiePassie72 hier vooral last heeft van de falende TV-gids van KPN. Zie ook de recente meldingen in het topic Zie je een fout in de tv-gids? Laat het ons weten! Het is hier volgens mijn niet BBC NL die de fout in gaat.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • June 6, 2026

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • June 6, 2026

Hallo ​@Noordzee, ik denk dat ​@AssiePassie72 hier vooral last heeft van de falende TV-gids van KPN. Zie ook de recente meldingen in het topic Zie je een fout in de tv-gids? Laat het ons weten! Het is hier volgens mijn niet BBC NL die de fout in gaat.

Zou goed kunnen, maar dat wordt niet zo benoemd.

Hermanqwerty
Helper

Mijn ervaring is ook dat EPG van KPN de boosdoener is.
Vooral bij ingestelde serie-opnames waar daarna correcties op worden aangebracht treden dan problemen op.

De programmering van BBC NL zoals vermeld op https://www.bbcbenelux.com/zenders/nl?country=NL laat dan ook aansluitende afleveringen zien.

Door regelmatig op

te kijken kan je nog wel corrigerend optreden.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 6, 2026

Beste mensen, Ik ga er vanuit dat de fout bij KPN zelf zit. Het is al jaren puinhoop in de TV Gids van de KPN bij meerdere zenders. Ik benoem ook niet dat de BBC NL hier de fout in gaat. Dat ik nu toevallig BBC NL noem zegt niks over de overige programmering, daar is het nl.net zo rot of niet kloppend. Dank voor de meldingen, antwoorden en adviezen waar je dan wel je klacht moet doorgeven, maar deze werken helaas niet en er wordt al jaren niks gedaan met klachten van klanten. Dat is alleen maar erg jammer en maakt dat klanten alternatieven gaan zoeken en weglopen. Het is dus niet zo zeer in mijn belang, maar in het belang van KPN en zijn manier van klantenbinding. 

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@AssiePassie72, welkom op onze community. Ik zie dat er al goed meegedacht wordt, we zijn in deze wat afhankelijk van de zender en leverancier van de gids maar zoals hierboven al wel genoemd kun je deze meldingen het beste kwijt in het daarvoor beste in het topic terecht, dan kijken we meteen of we het nog op tijd kunnen corrigeren: