Skip to main content

Zie je een fout in de tv-gids? Laat het ons weten!

• March 11, 2025
  • 2126 reacties
  • 30806 keer bekeken
Zie je een fout in de tv-gids? Laat het ons weten!
Toon eerste bericht

2126 reacties

Hermanqwerty
Helper

@Wartywolfs op tv.kpn.com zie ik geen grijze tegels, wel net als ​@matthijs peters gepland aflevering 2 & 3.

Ik ga maar snel aflevering 2 kijken dan voor de zekerheid.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • June 3, 2026

Hier ook een gat¹, maar of puzzle lady de oorzaak is?

Hier staat puzzle lady a3 eenmaal in gepland. Althans in ieder geval op m'n mobiel. 

¹

Wartywolfs
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • June 3, 2026

@Wartywolfs op tv.kpn.com zie ik geen grijze tegels, wel net als ​@matthijs peters gepland aflevering 2 & 3.

Die linksonder in ​@matthijs peters’ schermafbeelding, met het generieke plaatje (tv-kijkend stel)  is waarschijnlijk de ingeplande zombie opname die overeenkomt met de grijze tegel in de app.

Hermanqwerty
Helper

Klopt ​@Wartywolfs  zombie-opname kunnen verwijderen.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Voor deze 2 zenders is het doorgegeven, zodat de juiste programma info getoond gaat worden. 

Hoi !  Maandag staat bij tlc 1000 lb sisters verkeerd ! Staat nu s6 afl 75 moet zijn s8 afl 5 !!

Forum|alt.badge.img+6

@TijtheMan 

en weer complete onzin

cooper and fry is nieuwe serie die op maandag word uitgezonden

en nu staat de herhaling morgen op afl 5 en dat moet afl 2 zijn gok ik

en als dit morgen word opgenomen dan word de echte afl 5 over 3 weken niet opgenomen

Dus gaat kpn nu eens automatishe controle doen gat in serie ?? want dan was dit voorkomen

en zie afl van vorige week op vrijdag

herhaling  van afl 1

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hoi !  Maandag staat bij tlc 1000 lb sisters verkeerd ! Staat nu s6 afl 75 moet zijn s8 afl 5 !!

Heb ik melding van gemaakt. 

Voor Cooper en Fry is ook een melding gemaakt. 

frankkijktgraagtv
Helper
Forum|alt.badge.img+1

Nieuw raceweekend nieuwe fout

Nu staat bij zondag “integrale herhaling” dat is dus als de race gereden zal worden in Monaco.

MiVoNL
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+3
  • Slimmerik
  • June 6, 2026

Cooper and Fry, op BBC NL, gisteravond niet op tijd aangepast dus aflevering 2 is onterecht als aflevering 5 opgenomen, en maandag 8 juni en vrijdag 12 juni  staat er aflevering 7, in plaats van aflevering 3. 

Forum|alt.badge.img+6

@MiVoNL ​@Jeroen van KPN  ​@TijtheMan 

Dus kpn maakt een melding en het word erger. Misschien moeten ze eens gaan bellen bij grote problemen. Zie mijn foto want aflevering op 9 juni was dus afl 3

zie https://en.wikipedia.org/wiki/Cooper_and_Fry_(TV_series)

4 afleveringen totaal elk 2 uur

opgesplitst door bbs.nl in 2  dus in totaal 8 afleveringen

Lijkt erop dat ipv de afl op vrijdag aanpassen iemand besloten heeft om alle afleveringen met 2 te gaan ophogen. Dus dan gaan we eindigen op afl 17 als mijn aanname klopt.

Mijn samenvatting: amateuristisch zowel de communicatie (kpn - epg leverancier) als de oplossing

Blinded op npo2 geeft zal 13 juni afl 5 en 4 aan ipv 5 en 6 ???

MiVoNL
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+3
  • Slimmerik
  • June 7, 2026

Cooper and Fry, op BBC NL, gisteravond niet op tijd aangepast dus aflevering 2 is onterecht als aflevering 5 opgenomen, en maandag 8 juni en vrijdag 12 juni  staat er aflevering 7, in plaats van aflevering 3. 

Het staat nu wel goed in de EPG, aflevering 3. Maar als ik bij geplande opnames kijk dan staat daar nog wel steeds aflevering 7. 

Forum|alt.badge.img+6

@MiVoNL En wat gaat er gebeuren als de echte afl5 word uitgezonden,  de kans is groot dat die niet opgenomen gaat worden.

MiVoNL
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+3
  • Slimmerik
  • June 8, 2026

Ik heb zelf aflevering 5 verwijderd in de hoop dat het over 2 weken dan zonder problemen opgenomen kan worden. Daarnaast heb ik Cooper & Fry verwijderd bij geplande opnames, en opnieuw als opname ingesteld, maar ondanks dat het in de EPG goed staat, is het bij geplande opnames fout en staat daar voor vanavond nog steeds aflevering 7 in plaats van 3. Dus nu gaat in het de EPG goed, maar bij Geplande Opnames fout. 

Forum|alt.badge.img+6

@MiVoNL ​@TijtheMan 

Het is nog leuker met die geplande afl 7  van cooper and fry

Dat zie je op de settop box maar op tv.kpn.com staat wel afl3 gepland voor vanavond

Dus weer data inconsistentie

Forum|alt.badge.img
  • Nieuwkomer
  • June 8, 2026

Ik kijk altijd home and away op net 5

Er staat dat het om 16.00 uur begint ,maar het is 15.55 altijd. Vervelend als ik het opneem dan  en nu kijk..het is al even zo.

Admin: Reactie verplaatst naar algemeen topic over de gids

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hi ​@Mik76, ik heb je reactie verplaatst naar dit topic waarin je fouten in de gids kunt aangeven. Dankjewel voor je opmerkzaamheid, we nemen je signaal mee!

Forum|alt.badge.img+6

staat overal zo maar toch 2 vreemde afwijkingen op maandag 15-6 op comedy central

meestal worden de afleveringen van dezelfde serie achter elkaar uitgezonden maar DMV staat nu rond Cooper and Mandy 

de 2e DMV geen serie/afl nr en word ook niet gezien als onderdeel van de serie 

Dus weer geen goede automatische controles

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Cooper en Fry is gisteravond gelukkig opgenomen. Wel met afleveringsnummer 7. Voor volgende week staat het juiste afleveringsnummer in de gids en ook weer bij de geplande opnames. Voor de echte aflvering 5 hebben we een workaround ingesteld zodat deze ook opgenomen gaat worden in de serie. 

de 2e DMV geen serie/afl nr en word ook niet gezien als onderdeel van de serie 

Hiervoor is een melding aangemaakt. 

Blinded op npo2 geeft zal 13 juni afl 5 en 4 aan ipv 5 en 6 ???

Gaan we laten aanpassen. Dank voor het doorgeven. 

Forum|alt.badge.img+6

@Jeroen van KPN dan zal die workaround ook voor afl 7 gedaan moeten worden

Forum|alt.badge.img+6

Forum|alt.badge.img+6

dit kan verwarring creëren voor serie opnames

zie The Secret Genius of Modern Life (TV Series 2022– ) - Episode list - IMDb

deze serie heeft normaal afleveringen van 50 minuten of meer

Dus dit zijn waarschijnlijk een soort mini series maar door dezelfde naam en serie/afl nr te hanteren zal de serie opname waarschijnlijk ze door elkaar halen

Wartywolfs
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • June 10, 2026

@matthijs peters, wat betreft Secret Genius of Modern Life lijkt de kpn epg te kloppen met de BBC gids wat betreft serie en afl. nummering. Het zijn inderdaad 5 min. fragmenten uit de oorspronkelijke afleveringen, maar dat onderscheid maakt BBC zelf dus ook niet als je daar doorklikt.

Forum|alt.badge.img+6

@Wartywolfs klopt maar serie opname kan er waarschijnlijk niet tegen en dat mag kpn oplossen