Skip to main content

Bij mij lukt het ook niet. Bij het doorspoelen onderbreekt het na enkele seconden en kan je niks meer behalve helemaal terug naar oonames om het nog een keer te proberen. Ook stoot een ooname er soms spontaan mee. En ook dan kan je alleen maar de decoder aan en uit zetten. Erg irritant. Binnenkort verhuizen en zitten nu aan ziggo te denken ipv kpn. 

admin: eigen topic aangemaakt 

Goedenavond @Laagie, welkom! Heeft u dit al eens geprobeerd?

Laat u me nog even weten of het gelukt is en geholpen heeft?


Beste @fame29 ,

 

Niet onlangs, maar de ellende begon met de overgang van telfort naar kpn en de vernieuwing vh menu. 

Toen kregen we ook dit advies en uiteindelijk is er een installatie gekomen die uberhaupt functioneert. We durven nu niet meer goed opnieuw te installeren omdat er dan mss weer de oude bugs van een slecht werkend menu terug komen.

Maar ik kan het wel proberen. Hoe kom ik dan weer terug naar deze versie als het mis blijkt te gaan?


Dat antwoord moet ik u schuldig blijven, maar er zijn hier genoeg mensen die u daar een antwoord op kunnen geven. Hopelijk wordt uw probleem snel opgelost!


Hoi @Laagie, welkom bij ons op het forum. De nieuwe menuschermen staan los van de migratie van Telfort naar ons, die werden halverwege vorig jaar ook al bij Telfort geïnstalleerd op ontvangers. Het kan zijn dat het bij jou later is geïnstalleerd als er nog een ouder model ontvanger was (zoals een Motorola). Opnames stoppen soms spontaan en ze willen ook niet altijd doorspoelen dus. Komt er ook een foutmelding bij als dat gebeurt, of dat niet?

 

Toen kregen we ook dit advies en uiteindelijk is er een installatie gekomen die uberhaupt functioneert. We durven nu niet meer goed opnieuw te installeren omdat er dan mss weer de oude bugs van een slecht werkend menu terug komen.

Maar ik kan het wel proberen. Hoe kom ik dan weer terug naar deze versie als het mis blijkt te gaan?

De ontvanger installeert automatisch de nieuwste beschikbare versie als je de reset doet die fame noemde, die zal de ontvanger nu ook hebben. Als er een nieuwe update uitkomt wordt dat 's nachts automatisch bijgewerkt zodat je altijd de nieuwste versie hebt.


Er komt helaas geen foumelding, alleen een freeze.


Blijft dat ook nadat je de reset hebt gedaan die fame noemde? Of was het daarmee verbeterd?