Skip to main content
Beantwoord

Problemen met afstandsbediening

• May 19, 2025
  • 16 reacties
  • 135 keer bekeken

Heb vorige week 1.5 uur aam de telf gezeten om een probleem optelossen van mijn afstand bediening , dit lukte helaas niet , vandaag kreeg ik weer  een dienst verlener aan de telf van kpn met weer de zelfde vragen dit vond ik niet meer nodig omdat we dat allemaal vorige week al gedaan hadden , alle stappen die wij vorigeweek hadden gedaan zou hij graag weer willen doen  weer het zelfde riedeltje , maar daar had ik geen geduld voor mijn tijd is kostbaar , heb tegen de beste man gezegd dat ik hier werk van ga maken , als dit niet opgelost wordt neem ik maat regelen ,het kastje dw 7022 is gewoon stuk

Beste antwoord door Thomas van KPN

Volgens mij hebben we alles dan wel uitgesloten ​@Carlaklein, ik zou denken dat omruilen dit wel zou moeten oplossen. Daarvoor zul je wel een collega van mij moeten spreken. Je kunt hiervoor online een belafspraak maken. Dan hoef je niet het hele verhaal uit te leggen en heb je meteen de juiste collega te pakken.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

16 reacties

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • May 19, 2025

Je hebt de Sagemcom DIW7022

Welke problemen heb je met de KPN ab?

• Auteur
  • Deelnemer
  • May 19, 2025

Kan geen verbinding maken met het kpn kastje dw 7022

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • May 19, 2025

Je kan de KPN ab maar op 1 DIW7022 koppelen.

Zie hier hoe je hem moet koppelen.

Zorg voor goede batterijen.

Afstandsbediening koppelen aan de KPN TV+ Boxen (bluetooth)

Tijdens de installatie van de TV+ Box moet je de afstandsbediening koppelen volgens de instructie op het scherm. Is de koppeling om wat voor reden dan ook is verbroken? Dan kun je de volgende stappen doorlopen om de koppeling opnieuw tot stand te brengen.

1. Druk 7 seconden de stand-by knop op de bovenkant van de TV+ Box in
  2. Het koppelscherm verschijnt
  3. Volg instructies op het scherm

Afstandsbediening afstemmen op de tv

Je kunt de KPN TV+ afstandsbediening op de tv afstemmen om zo het volume met één afstandsbediening te regelen. De makkelijkste manier hiervoor is om de automatische afstemming te gebruiken. Hoe je dit doet verschilt lichtjes tussen een TV+ Box, en een TV+ Soundbox.

• Auteur
  • Deelnemer
  • May 19, 2025

Dit alles geprobeert werkt niet

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • May 20, 2025

Dan is of de afstand te groot of de ab is defect.

Bel gratis 0800-0402 en vraag om een nieuw ab.

Zeg dat je alles al een paar keer geprobeerd hebt. 

Of zie hier voor het aanvragen van een nieuwe ab.

Scrol iets naar beneden.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@Carlaklein, welkom op onze community! Ik snap dat je dit graag opgelost hebt. Ik zie dat Joop ook al goed meedenkt, heb je toevallig meerdere TV ontvangers in huis? Dan kun je ze met elkaar omwisselen om te kijken of de andere wél goed werkt. Dan weten we dat het in de ontvanger zit.

• Auteur
  • Deelnemer
  • May 21, 2025

Alles geprobeerd maar helaas geen oplossing , 

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Maar wat gebeurt er als je ze met elkaar omwisselt? Heb je dit issue dan op de andere TV ook? Werkt de andere TV ontvanger wel in de huiskamer? (ik ga er even vanuit dat je daar het probleem ervaart)

• Auteur
  • Deelnemer
  • May 22, 2025

De tv ontvanger van boven werkt boven en onder niet,de tv ontvanger van onder werkt boven en onder mvg van den berg

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Heb je dan de afstandsbedieningen meeverhuisd? 

In de laatste update van onze ontvanger wordt de verbinding tussen je afstandsbediening en TV+ ontvanger ook een stuk beter trouwens:

• Auteur
  • Deelnemer
  • May 26, 2025

Ben 70 jaar en een nul in techniek , dus zeg het maar

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Ik bedoel hiermee te zeggen dat de komende update dit probleem misschien oplost, deze wordt automatisch geïnstalleerd de komende dagen ergens.

Als dat het niet oplost of je wilt er niet op zitten wachten was ik dus wel benieuwd wat er gebeurt als je de afstandsbedieningen onderling omwisselt, of het probleem dan bij de afstandsbediening of TV ontvanger ligt.

• Auteur
  • Deelnemer
  • May 27, 2025

Tv ontvanger

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Volgens mij hebben we alles dan wel uitgesloten ​@Carlaklein, ik zou denken dat omruilen dit wel zou moeten oplossen. Daarvoor zul je wel een collega van mij moeten spreken. Je kunt hiervoor online een belafspraak maken. Dan hoef je niet het hele verhaal uit te leggen en heb je meteen de juiste collega te pakken.

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • June 4, 2025

Ben 70 jaar en een nul in techniek , dus zeg het maar

Ik ben 71 jaar, dus leeftijd heeft er niets mee te maken.

Gelukkig heb ik wel veel kennis van techniek.😉

• Auteur
  • Deelnemer
  • June 4, 2025

Geweldig toch