Skip to main content

Heb Internet + TV en Mobiel opgezegd. Werd geen enkele moeite gedaan om mijn als klant te behouden.

 

Heb al Zakkelijk internet van Ziggo. Dus alleen nog maar de Mini Next aansluiten.

Hen idd het idee dat ze je liever laten gaan als klant dan dat ze  een experia 12 modem te geven om bepaalde problemen op te lossen (draadloos tv werkt wel op asus router, maar vage klachten zoals na lange tijd standby bij activeren zwart scherm en wel geluid, alleen op te losse door stroom eraf en weer aan, en het niet herkennen van input hdmi).

 

 

Hen idd het idee dat ze je liever laten gaan als klant dan dat ze  een experia 12 modem te geven om bepaalde problemen op te lossen (draadloos tv werkt wel op asus router, maar vage klachten zoals na lange tijd standby bij activeren zwart scherm en wel geluid, alleen op te losse door stroom eraf en weer aan, en het niet herkennen van input hdmi).

 

Welke Asus heb je?

Bij mijn Asus rt-ac87u met merlin werkt het prima hoor. Zowel bekabeld als via wifi gewoon Multi cast kijken.
Terugkijken spoelen, werkt allemaal prima.


 

Hen idd het idee dat ze je liever laten gaan als klant dan dat ze  een experia 12 modem te geven om bepaalde problemen op te lossen (draadloos tv werkt wel op asus router, maar vage klachten zoals na lange tijd standby bij activeren zwart scherm en wel geluid, alleen op te losse door stroom eraf en weer aan, en het niet herkennen van input hdmi).

 

Welke Asus heb je?

Bij mijn Asus rt-ac87u met merlin werkt het prima hoor. Zowel bekabeld als via wifi gewoon Multi cast kijken.
Terugkijken spoelen, werkt allemaal prima.

Heb de asus gt-ax11000 met stock firmware. Het werk ook wel (ook multicast) maar soms problemen met opstarten na nacht standby (zwart scherm wel geluid). Na stroom eraf en erop werkt het prima.


 

Hen idd het idee dat ze je liever laten gaan als klant dan dat ze  een experia 12 modem te geven om bepaalde problemen op te lossen (draadloos tv werkt wel op asus router, maar vage klachten zoals na lange tijd standby bij activeren zwart scherm en wel geluid, alleen op te losse door stroom eraf en weer aan, en het niet herkennen van input hdmi).

 

Welke Asus heb je?

Bij mijn Asus rt-ac87u met merlin werkt het prima hoor. Zowel bekabeld als via wifi gewoon Multi cast kijken.
Terugkijken spoelen, werkt allemaal prima.

Heb de asus gt-ax11000 met stock firmware. Het werk ook wel (ook multicast) maar soms problemen met opstarten na nacht standby (zwart scherm wel geluid). Na stroom eraf en erop werkt het prima.

Ik heb dezelfde problemen met zwart scherm maar wel geluid, probleem komt random voor, enige wat werkt is stroom eraf en erop. Ik heb een fritzbox 7590. Probleem zit niet in de router maar in de tv box.


HOi,

 

gister heb ik een reactie geplaatst op een vraag van iemand die problemen had met tv+ en een asus.

Ik zie in mijn reactie overzicht staan dat ik de reactie heb geplaatst.

 

Ik klik erop en ik mag die desbetrefffende draad niet bekijken?

link naar de reactie / draad: https://forum.kpn.com/kpn-tv-11/problemen-met-asus-router-met-kpn-tv-585047?postid=1696142#post1696142

kan het zijn dat het draadje door de poster is verwijderd?

Admin: topics samengevoegd


Ik heb meer het vermoeden dat het draadje door een moderator bij een al bestaand draadje over TV+ gevoegd is. Dan krijg je ook dit soort meldingen.

Admin: topics samengevoegd


Goedemorgen allen, ik weet niet waarom dit topic verborgen was maar ik heb hem weer openbaar gezet. Bedankt voor het melden @Dikkedikkie reist!


Ik zie hier wat vragen/opmerkingen over het draadloos aansluiten van een TV+ Box op een niet-KPN router. In de basis is dat mogelijk mits de router in kwestie multicast to unicast protocol ondersteunt. En bij voorkeur ook wifi 6 heeft. Maar dan kan het alsnog zijn dat het niet optimaal werkt. In dat geval raden wij bekabeld aansluiten aan. 

 

Voor de volledigheid, hier is ons kennisbankartikel over het aansluiten via wifi en ons aansluitbeleid daarin: