Skip to main content

Hallo, 

Ik probeer het nu zo want ik werd net uit de chat gegooid met Samet die mij probeerde te helpen. 

Het gebeurt heel vaak dat ik de tv wil aanzetten dat ik geen beeld heb, of een verstoord beeld of slecht geluid of geen geluid. De enige manier om dit te verhelpen is om de ontvanger uit en dan weer aan te zetten. Dan doet ie het altijd.

Ook loopt Netflix regelmatig vast via kpn en als ik wissel van radio naar tv, loopt ie ook erg vaak vast.

 

Kan iemand mij nu eindelijk eens helpen?? Alles is aangesloten door een kpn monteur destijds. 

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

Hallo @Lonnie83. Ik heb geen reactie meer van je gehad. Ik ben benieuwd hoe het nu is. Als je nog andere vragen hebt, stel die dan gerust.


Hoi! Software resetten zal ik eens proberen. Boven heb ik het nog steeds niet aangesloten. :flushed:  beetje druk momenteel maar ik ga het zeker nog doen.


Hoi! Software resetten zal ik eens proberen. Boven heb ik het nog steeds niet aangesloten. :flushed:  beetje druk momenteel maar ik ga het zeker nog doen.


Duidelijk, @Lonnie83. Dan zal ik je niet meer achter de broek zitten. :wink:  Als het niet werkt, laat het me dan weten. Dan ga ik nog achter die tweede tv-ontvanger aan. Verder ga ik ervan uit dat geen nieuws goed nieuws is. :slight_smile:


Reageer