Skip to main content
Vraag

Problemen met de TV+ app op mijn tablet en met de tv-ontvangers

• December 3, 2025
  • 3 reacties
  • 11 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Hallo, vorige week heb ik een topic gestart over het gebruik van de kpn tv+ app mijn tablet sinds de nieuwe software update werkt dit niet meer zoals voorheen. Ook heb ik last met het kijken naar tv via de decoders. Bovendien vraag ik mij af waarom de vorige week gestarte topic uit nijn lijst is verdwenen en ik tot op vandaag nog geen reactie heb gekregen?

Bvd.

3 reacties

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • December 5, 2025

Hi ​@KijkenPratenNietsdoen, ik heb even gespeurd maar zie geen eerder topic van je terug, tenminste niet een recente 🤔Dat er niks terug te vinden is, verklaart wel waarom je geen reactie ontvangen hebt. Ik help je nu alsnog graag verder via dit topic dat wél goed aangemaakt is!

Zou je willen uitleggen tegen welke problemen je precies aanloopt?

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • December 5, 2025

Ik zie als ik op jouw avatar klikt alleen deze topic en daarvoor topics van 1 of 2 jaar of ouder.

Heb je een 2de account?

KPN tv ontvanger problemen:

1. Welke KPN tv ontvanger heb je?
  2. Hoe is deze verbonden met de KPN router (experiabox of Box12)? of te wel, wat zit daar precies allemaal tussen.

Tablet:

Welke tablet heb je? 

Forum|alt.badge.img

Hallo Reageerders, de topic die ik eerder gestart had gaat over het feit dat ik sinds de software updates problemen heb met het tv kijken op mijn tablet met de kpn tv+ app het opstart scherm wat voorheen van onderuit over het hele scherm uitwaaierde is nu vervangen door een donkergroen scherm met de witte letters kpn tv+, als ik nu naar de tv gids ga en klik daar op een uitzending die ik wil gaan kijken dan krijg ik een klein scherm en moet ik rechtsonder in dat scherm klikken om het schermvullend te maken, over het tv kijken als de decoders zijn opgestart en ik voer een kanaalnummer in dan gaat hetscherm op zwart en duurt het zeker 30 seconden voor ik beeld krijg, ook het kiezen van opgenomen programma's levert problemen op, bij het inloggen moest ik nadat ik een e-mailadres en wachtwoord had ingevoerd waar een via SMS toegezonden code invoeren voor de z.g.n. 2 trapsverificatie, mijn vraag hierover is wie betaalt die sms-jes?

Ik beschik momenteel over de Experia V10A router, en twee tv kastjes te weten de Arcadyan HMB2260 en de Arris VIP 5202.

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • December 8, 2025

Dank voor de verdere uitleg ​@KijkenPratenNietsdoen!

Wat betreft de tablet: het uiterlijk van de app is onlangs veranderd, maar je hoort er nog wel normaal gebruik van te kunnen maken. Lukt het wel om alles wat je wil te bekijken via de app? Zo nee, zou je de app dan willen verwijderen en daarna opnieuw installeren?

Wat betreft de problemen met de ontvangers, zou je ze eens een volledige reset willen geven? Daardoor wordt de software opnieuw ingeladen en dat lost heel veel problemen op 😊Hoe je ze reset, zie je hier: Je tv-ontvanger resetten: een frisse start
Als dit geen verschil maakt, zou je dan de volgende vragen voor me willen beantwoorden zodat we je hier verder mee kunnen helpen?

• je geeft aan dat het beeld steeds 30 seconden zwart is als je naar een andere zender overgaat. Is dat bij 1 van de ontvangers zo, of bij allebei?
  • hoe zijn deze ontvangers verbonden met je V10A? Is dat met een rechtstreekse kabel of kom je onderweg nog andere kastjes tegen, zoals bijvoorbeeld een wifiversterker?
  • welke problemen zijn er precies met het kiezen van opgenomen programma's?

De sms voor de verificatie ontvang je van ons, je hoeft hiervoor niks te betalen. 

Â