Skip to main content

Goedemorgen, al een aantal dagen heb ik op mijn 2e televisie in de slaapkamer geen televisie. De witte adapter geeft rood lampje. Ik heb bv wel Netflix. Ik heb modem al keer uit en aan gehad en aantal dingen geprobeerd met opnieuw opstarten, stekkers eruit. Is inmiddels week verder. Kunnen jullie me helpen?

met vriendelijke groeten

Henriette 
 

*Admin: topic verplaatst naar juiste board 

Hallo @Henriette14, je gebruikt dus een DVS (‘draadloze’ verbindings set) voor je 2e TV op de slaapkamer? Doet de iTV ontvanger het wel als je hem omruilt met de 1e TV? Of kan je (tijdelijk) een netwerkkabel gebruiken naar je slaapkamer?

De DVS adapters vertonen helaas soms ‘ineens’ problemen, ook al heeft het jaren goed gewerkt. Een nieuwe LED lamp, een slechte oplader voor de telefoon o.i.d. kan het lichtnet zodanig verstoren, dat de DVS niet meer goed kan werken.

Kijk ook eens op deze pagina Storingen DVS oplossen of daar een oplossing staat.


Welkom op het forum @Henriette14.  Zie dat  @RBxx je al enkele suggesties heeft geboden om het probleem opgelost te krijgen. Mocht je er echt niet uitkomen. Laat me dan even weten waar je tegenaan loopt?


Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost of dat de tips van @RBxx je de oplossing geboden hebben.  Anders hoor ik het graag! 


Hai, ik heb nog steeds geen tv. Geen tijd gehad hierin te duiken. Naar mijn weten is het plotseling gekomen. Adapter blijft rood lampje geven. Code op het zwarte kastje is F143. Zal vandaag kijken of omruilen lukt. Kabel door gang huiskamer naar slaapkamer is niet te doen en is geen oplossing. Groeten Henriëtte 


Hallo @Henriette14 , het omwisselen van de iTV ontvangers en/of het leggen van een kabel is een tijdelijke methode om te bepalen waar het probleem ligt. Door “ruis op de lijn” door een recente wijziging op jouw elektriciteitsnet kan de DVS verstoord zijn.

Kijk daarom ook zeker nog even op deze pagina Storingen DVS oplossen .

Helaas kan de uitkomst zijn, dat de DVS oplossing bij jou niet (meer) werkt.