Skip to main content

Ik heb hetzelfde probleem, de hdmi-poort van de ontvanger is waarschijnlijk stuk en ook de scartaansluiting werkt niet lekker. Andere apparaten op de hdmi-ingangen van de tv werken wel goed (chromecast bijvoorbeeld). Model is HMB2260 arcadyan

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hoi @WSM02! Welkom op het forum!
Ik kijk graag even met je mee, Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?
Mijn collega die een eigen topic voor je aangemaakt heeft helaas niet genoteerd uit welk topic je vraag kwam. Excuses daarvoor. Wat voor problemen heb je precies met de HDMI aansluiting van je ontvanger?


De HDMI poort geeft geen signaal meer, start nog wel, maar het veel wordt dan “platter”. IK heb diverse HDMI ingangen van de TV geprobeerd, maar geen enkele werkt. Een Chromcast doet het prima op de HDMI-ingangen, dus mijn conclusie is dat de HDMI uitgang van de ontvanger stuk is


Ik heb mijn profiel bijgewerkt trouwens...


Bedankt voor je gegevens en toelichting @WSM02,  bedoel je dat je nog wél beeld hebt maar de verhoudingen niet kloppen? Dit kan namelijk ook een instelling zijn op de TV ontvanger.
Zou je ook het serienummer van de storende ontvanger in je profiel willen vermelden en de betreffende TV ontvanger van het stroom kunnen laten? Dan ga ik achter een vervanger aan. (tenzij het met de instellingen op te lossen is want dan is het natuurlijk niet nodig :-))


Met HDMI heb ik geen beeld, met scart kloppen de verhoudingen niet


Ik zie geen ontvanger aangemeld op jouw abonnement met het serienummer uit je profiel. Kun je anders een foto maken van de sticker aan de onderkant?


 


Voor de meelezers, de ontvanger is omgeruild.
@WSM02 is het omruilen en installaren gelukt? Is het probleem hiermee opgelost?


Jazeker Thomas, het werkt weer! Blij mee!