Skip to main content
Beantwoord

Problemen met het 2e tv-kastje

• May 18, 2020
  • 6 reacties
  • 73 keer bekeken

Anneke60
Nieuwkomer

2e tv kastje op bovenverdieping houdt er zomaar mee op, alle probleemoplossingen doorlopen, geen resultaat…..

Beste antwoord door Susan_

Hi @Anneke60, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Dat is niet de bedoeling! Kan je aangeven of je ook een foutcode te zien krijgt op de tv-ontvanger of televisie? En wat heeft de wisseltruc van Jan hierboven uitgehaald voor jou? Ik zou ook willen vragen om de ontvanger te resetten, via het stappenplan 'hoe reset ik de tv-ontvanger zonder tv-menu?'. 

Ik hoor graag of dit jouw probleem heeft opgelost. Zo niet, vul dan jouw Forum profiel aan met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en serienummer tv-ontvanger (bij persoonlijke opmerkingen)!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

• May 18, 2020

Hallo @Anneke60 , als je de tv-kastjes omwisselt, verhuist het probleem dan mee naar beneden of blijft het probleem boven?

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • May 22, 2020

Hi @Anneke60, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Dat is niet de bedoeling! Kan je aangeven of je ook een foutcode te zien krijgt op de tv-ontvanger of televisie? En wat heeft de wisseltruc van Jan hierboven uitgehaald voor jou? Ik zou ook willen vragen om de ontvanger te resetten, via het stappenplan 'hoe reset ik de tv-ontvanger zonder tv-menu?'. 

Ik hoor graag of dit jouw probleem heeft opgelost. Zo niet, vul dan jouw Forum profiel aan met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en serienummer tv-ontvanger (bij persoonlijke opmerkingen)!

Anneke60
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 22, 2020

Hoi @Susan_ 

ik kreeg een foutcode; 143. Heb ontvanger ge-reset en beide stekkers van Dvs inelkaar gestoken totdat beide wit lampje branden; probleem opgelost…. groet

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • May 22, 2020

TV ontvanger boven aangesloten via stopcontactadapters? Werkt die nog goed?

[update: we waren tegelijk met hetzelfde idee, Annek60. 143 is eigenlijk áltijd die DVS]

Anneke60
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 22, 2020

@PeterG ; ja, werkt nog goed

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • May 24, 2020

Fijn om te lezen @Anneke60 !