Skip to main content

Wij hebben de snelste glasvezel verbinding die er is en hebben sinds drie weken een probleem met het abonneren op videoland. Wanneer we dat via het zenderpakketten proberen te doen zien we meteen al een banner met “in behandeling dit kan 10 minuten duren”. Dan is er nog niets besteld. Wanneer we dan aanbeland zijn bij de button waarmee videoland  besteld kan worden zien we dat die button (bestellen) grijs is afgeblokt. Wat we ook doen, we krijgen het niet voor elkaar, die button blijft afgeblokt grijs en werkt niet. Ik heb contact opgenomen de helpdesk van KPN en toen werd vastgesteld dat ons mediaboxje (Arris) kapot was en hebben we een nieuwe toegestuurd gekregen. Maar ook nadat we dit mediaboxje hebben aangesloten bleef het probleem bestaan. Een erg irritant probleem. Kan hier eens goed naar gekeken worden svp. 

Hallo @HansBakker 

Als ik een gok moet doen, denk ik dat er ergens iets van een (oude) order is blijven hangen. De ontvanger zal op dat scherm voor de zenderpakketten informatie krijgen over welke bestellingen jij kunt doen, welke je al hebt, maar ook of er al een bestelling loopt. Dus dat laatste zal mogelijk een issue zijn.

Wat je het beste kunt doen is jouw KPN gegevens (klantnummer, iTV abonnementsnummer) invullen in jouw profiel. Dan kan een moderator jou hopelijk zo snel mogelijk helpen.


Dag @HansBakker Is dit inmiddels al opgelost of heb je nog hulp nodig? Jeroen-Bart doet een goede suggestie; zoiets kan inderdaad voor problemen zorgen. Ik zou je eigenlijk willen aanraden om even te bellen met de klantenservice via 0800-0402: daar kan men direct zien wat er speelt. Via deze weg mag ook als je dat liever hebt, maar dan kan het iets langer duren.