Skip to main content

De afgelopen paar weken zijn er problemen met mijn interactieve tv ontvanger. Het beeld loopt vast en reageerd niet meer op de afstandbediening. Op het kastje zelf zie je dat alle ledjes aan staan. Daarmee bedoel ik de ledjes die aangeven dat de ontvanger uit staat, de ledjes voor het kanaal en de ledjes die aangeven dat het aan staat. Na een reset werkt het allemaal weer, maar de volgende dag krijg je weer hetzelfde probleem.

 

Goedenavond @Hoang, welkom! Als het een Motorola is, dan kunt u het volgende doen: via deze onderstaande link kun je de Motorola omruilen voor een nieuwere versie TV ontvanger: Apparatuur omruilen. Dit kun je doen als je op je eigen thuisnetwerk zit, dan controleert het systeem je aangesloten apparatuur. Zorg ervoor dat de tv-ontvangers dan nog zijn aangesloten zodat het systeem ze herkent en een omruilverzoek in gang kan zetten, anders werkt deze tool niet. Laat u me nog even weten of het gelukt is?


Goedemorgen @Hoang!

Wat irritant dat de tv-ontvanger niet goed werkt. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je hem dagelijks moet resetten. Het lijkt mij het handigste dat je even belt zodra je weer problemen ervaart met de tv-ontvanger. Mijn collega kan dan samen met jou de aansluiting controleren en uitzoeken hoe het komt dat de tv-ontvanger niet goed werkt. Dat gaat makkelijker via de telefoon omdat je dan direct contact met elkaar hebt. Je kunt ons bereiken op het gratis nummer 0800 0402.