Skip to main content

Nou lekker dan tv werk al 2 dagen niet naar behoren , ook weet slecht internet.

Dit was bij de vorige update ook al

Test eerst eens voor je de klanten hier lastig mee valt

admin: eigen topic aangemaakt. Oorspronkelijke topic

Ā 

Hoi @Wensink100Ā . Welkom op het forum.

Ik heb je opmerking even uit het centrale topic gehaald. Ik vermoed dat hier meer aan de hand is.

Wat ervaar je precies? Heb je de apparaten ook al even herstart? (zowel modem als tuner?) Alle info is welkom.

Hieronder staat beschreven hoe je de apparaten kunt resetten:

https://www.kpn.com/service/televisie/reset.htm
Ā 

https://www.kpn.com/service/internet/wifi-en-modems/herstart-reset-experia-box.htm

Ā 

Ā 


@Wensink100Ā Heeft u het modem al een reset gegeven, ook die naar "fabrieksinstellingen"Ā  ( zie onder handmatig resetten) ?

Hoe herstart of reset ik mijn modem? | KPN


Hoe vaak moet je dan resetten elke dag een paar keer. Wil niet meer resetten wil dat ze als ze iets veranderen dat ze dat goed door testen.

Dag 3 weer geresetĀ  weer fout code 400, blijf aan de gang.

Wat een prutsersĀ 

Ā 


Misschien kunt u op een normale manier reageren op mensen die u willen helpen. Dit is wel erg onbeschoft.Ā 


Hoe in de tv ontvanger met de Experiabox verbonden? Met een kabel bestaande uit 1 stuk zonder dat er andere kastjes ofzo tussen zitten?Ā 


Dat maak niet uit hoe ik aangesloten ben, kpn doet een software update en ik heb nu alweer 3 dagen geen tv.

Ā 

Tijd voor wat anders is al de tweede keer dut jaar


Zit ik een test groep volgende week gaat iedereen over, succes alvast


Zit ik een test groep volgende week gaat iedereen over, succes alvast

Dit snap ik niet helemaal.Ā Ā 

We proberen aan de hand van vragen te achterhalen wat er mis is. We moeten weten hoe het is aangesloten. Mocht er een draadloze verbindingset of een switch tussenzitten kan dat voor problemen zorgen.Ā  Kortom:Ā  Als je hulp wilt, hebben we alle informatie nodig. Anders blijft het voor ons gissen.Ā