Skip to main content

Na de update is het menu zeer traag,en de extra tv ontvanger reageert niet.Steeds de vermelding van de server reageert niet.Doorspoelen slaat op hol.stopt niet..Valt steeds uit.Continu nieuwe updates van KPN maar verbetering zit er niet in.Tv gids klopt niet qua programma en tijden.Na een nieuwe xperia box is deze wederom gloeiend heet en zwart aan de achterzijde.Volgens kpn is dit normaal.Mijn box staat vrij(niet in de meterkast)gewoon aan de muur in de woonkamer.Zelfs het gordijn ernaast is verbrandt.Ik heb contact gehad telefonisch,maar heeft niets geholpen.Ook de nieuwe tv ontvanger werkt niet.Steeds opnieuw resetten want een andere krijg ik niet.Mijn abonnement  is rond de 74 euro.Kom aub met een oplossing.Ook de webmail laat teveel spam door.

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid.

Dag @Xantha. Welkom hier op het Forum en bedankt voor je bericht. Ik zie dat je tegen allerlei verschillende problemen aan loopt. Dat is op zijn zachtst gezegd vervelend. Als ik het goed begrijp spelen de volgende zaken op dit moment:

  • Na de laatste update is het tv-menu traag
  • De extra tv-ontvanger reageert niet, hierop verschijnt de melding ‘Server reageert niet’ 
  • De Experia Box wordt warm en is zwart aan de achterzijde
  • Webmail laat teveel spam door

Klopt dit zo? Het lijkt me goed om stap voor stap de problemen langs te gaan. Je geeft aan dat je niet tevreden bent met de update van het tv-menu. Heb je al naar het algemene topic over het nieuwe menu gekeken? Daarin geven we ook tips, zoals bijvoorbeeld het resetten van je tv-ontvanger(s). Als je tv-ontvanger uit zichzelf herstart, dan wil ik je vragen om een bericht te plaatsen in dit topic. Herken je die problemen niet? Kun je mij dan laten weten hoe je tv-ontvangers zijn aangesloten op je Experia Box? Is dat rechtstreeks met een kabel of maak je gebruik van een Draadloze Verbindingsset? Wat gebeurt er als je de tv-ontvangers van plek omwisselt? 

Wat je Experia Box betreft: zou je hier een foto van willen maken en kun je deze hier delen? 

Dan nog over de spam: je geeft aan dat Webmail teveel spam doorlaat. Daarmee bedoel je dat de mailtjes niét in je spam terechtkomen, maar gewoon in je inbox? Wij maken gebruik van een spamfilter, dit voorkomt dat je e-mailaccount volloopt met ongewenste e-mails. Heb je dit filter wel aan staan? 

 

  • Log in met je MijnKPN inloggegevens op http://email.kpn.com/ 
  • Klik op de mailbox waar je de spamfilter en/of virusscanner voor aan of uit wil schakelen
  • Zet een vinkje bij de spamfilter en/of virusscanner om het aan te zetten

Hallo @Xantha. Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Ik hoop dat dit betekent dat het probleem inmiddels (via een andere weg) is opgelost. Als ik nog wel iets voor je kan doen, dan lees ik het graag. 


Reageer