Skip to main content
Helaas nog steeds problemen met ITV en Google Home. Streamen loopt steeds vast. Ziggo geeft geen problemen, heb dit account via onze buren. Als dit niet snel opgelost wordt stap ik volledig over naar Ziggo Vodafone. Scheelt KPN een hoop geld maar levert wel veel negatieve publiciteit op! Ik heb 5 mobiele nummers en een volledig pakket voor tv. Ook met mijn werk lukt het niet juiste streaming te krijgen



*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.



Hoi @Poorts, Wat balen dat dit nog steeds niet goed werkt. Op welke apparaten(merk/versie) gebruik je iTV online i.c.m. de Google Home? Kun je ook toelichten wat je bedoeld dat je op je werk ook niet de juiste streaming krijgt. Ook daar maak je gebruik van Google Home? Zelf heb ik niet veel ervaring met Google Home, maar hoop dat we een goed beeld kunnen creëren van het probleem. Dan kan ik dit intern bespreekbaar maken.
Dag Marina,

Het probleem is dat er via een Apple IPad (groot formaat) via Google home maar mijn Philips TV (goedkope recente uitvoering) de beelden blijven haperen Danwel stil blijft staan. Dit probleem doet zich nu voor in ons huis in Frankrijk, ik weet niet of dit er invloed op heeft... Met Ziggo hebben wij geen problemen.
@Poorts, Ervaar je dit probleem ook als je de iTV appt download op je telefoon?
bij het streamen van telefoon naar TV dan blijft het probleem. Rechtstreeks kijken op iPad of telefoon gaat wel beter echter niet 100%.
Misschien traag WiFi, doe eens een speedtest? https://kpn-itns.speedtestcustom.com/result/2465db40-c299-11e8-9b2d-6bea9f145b34
Helaas, WiFi is top
De wifi kan top zijn, de app van KPN ITV vraagt wat bandbreedte, daarom ben ik benieuwd wat er uit de speedtest komt.
Sorry, Ziggo werkt wel top, het product ITV is duidelijk minder in jet buitenland
Wat je nog kan proberen is,

in de app,bij profiel, instellingen,de beeldkwaliteit op laag zetten.
@Poorts, Heeft het advies van Tycha haar laatste bericht nog geholpen?
Helaas, nog steeds niet naar behoren. Ik overweeg volledig over te stappen naar Ziggo. Dit is een vervelend probleem waar meerdere ITV gebruikers in Frankrijk last van hebben denk ik.
Hoi @Poorts, Om te achterhalen waar de kink in de kabel zit zou ik je willen vragen om overzicht te geven van hoe het thuisnetwerk in elkaar zit. Is het thuisnetwerk in dit geval in Frankrijk of NL? Zou je ook specifieke resultaten van de speedtest willen plaatsen in dit topic? Zou je daarnaast ook jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor KPN Moderators en voor jezelf) Dan zoeken we verder naar de oorzaak.
Ik zal eea aanmaken. Eind september ben ik weer in Frankrijk.
Als je een uitzending cast naar een Chromecast of Android TV dan wordt de stream door dit apparaat direct vanaf het iTV platform opgehaald, daar zit de iPad of telefoon niet meer tussen.

Er wordt ook een veel zwaardere stream gebruikt van zo'n 6,5Mbps en dat zou weleens het probleem kunnen veroorzaken. De beeldkwaliteit instelling in de iTV app heeft geen invloed op de bij het casten gebruikte stream.
@Poorts, Is goed, pakken we het dan verder op. Voor nu wens ik je nog een fijn weekend.

Reageer