Skip to main content

Mijn vrouw is 2018 overgestapt naar KPN tot op heden problemen. 22-12-2020 door monteur endelijk oorzaak vastgesteld, Kabel beschadigd. Glasvezel kabel in de meterkast, maar aansluiten ho maar. Ik ga nu zelf een abo bij Ziggo nemen voor het internet en TV. mijn vrouw heeft angst weg te gaan bij KPN. Juiste reactie van mij?

U heeft recht op een goede verbinding.  Goed dat u het hier verteld. Een moderator gaat dit zeker oppakken en er voor zorgen dat u krijgt waar u voor betaald. Vul uw profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze meteen voor u aan de slag. De wachttijd is momenteel een een dag of twee.


Profiel van mijn vrouw: ****

Modem V10, aansluiting koper kabel, TV desktop etc, LAN bekabeling.

Probleem dat KPN een zeer slechte service behandeling geeft. Aansluiting glasvezel in de meterkast maar aansluiting met allerlei smoezen en onwaarheden vertraagd wordt.

Nu eindelijk sinds 2018 start bij KPN, is een goede verbinding de eis.

Daarom wil ik NIET langer wachten. Kwaad worden heb ik gemerkt interesseert KPN in het geheel niet. Ik heb de indruk dat het bij KPN een zorg zal zijn.

RJCa (R.J.. Casparie)

 

Admin: privégegevens verwijderd


@RJCa 

Zet deze persoonlijke gegevens (Privé) in het forum profiel ←(klik), alleen zichtbaar voor KPN. Hier is het zichtbaar voor iedereen. Een moderator zal het hier weghalen, ik heb KPN al een seintje gegeven.


Ik hoopt dat dat adres snel mogelijk weg wordt gehaald 

🤔🤔


@RJCa, welkom op het forum. Ik zie dat jullie al een hoop van mijn collega's gesproken hebben de afgelopen weken. Ik zie ook dat er inmiddels een monteur ingepland staat om glasvezel aan te sluiten voor overmorgen 24-03!