Skip to main content

@Lisa . Als klant heb ik afgelopen (vakantie) dagen vaak geprobeerd contact te krijgen met een medewerker maar helaas werd na wachttijden mijn verbinding meermaals verbroken. Het bevestigt het geringe belang dat KPN hecht aan klanten als het gaat om daadwerkelijke uitvoering (met de mond natuurlijk wel beleden). Iets wat ik ook meemaak als ik bel om mijn abonnement gewoon in lijn te krijgen met aanbiedingen die blijkbaar niet automatisch op vaste klanten van toepassing zijn. Je conclusie: “ik hoor niets dus zal wel goed zijn", is tekenend. @Rosdorff kan namelijk ook compleet gefrustreerd zijn en actie ondernomen hebben naar andere aanbieder over te stappen. Ik stond zelf op dat punt. 

 

Anyway t.a.v bovenstaande hebben de tips me in zoverre op weg geholpen dat stap 1: koppelen na een reset mij op weg heeft geholpen naar de oplossingen voor het probleem 2 DVS 200 en 1 DVS 1200. De koppeling van die drie is echter pas tot stand gekomen door stap 1 met alledrie tegelijk uit te voeren en daarbij net zolang op reset (3sec) te drukken totdat lampje DVS 1200 wit blijft en huisje DVS 200 groen bij beiden.

Kijkend naar alle adviezen (FAQs op website e.d.), moet ik concluderen dat deze telkens niet passen bij mijn situatie. Blijkbaar heeft KPN slecht gevoel voor de problemen van haar klanten, maar is automatisering en kostenbesparing belangrijker. In mijn geval is dat een oplossing voor de bühne en ik hoop van harte het begin van het einde voor KPN omdat ik vind dat geen enkel bedrijf haar klanten voor lief mag nemen en contracten/betrokkenheid blijkbaar maar 1 kant op werken. Tekenend is dat een telefoonnummer 0800 - 0402 pas laat in de cascade te vinden is en op popt achter een link. Is gewoon slecht en klantonvriendelijk.

Nu nog even bellen voor de aanbieding…

Admin: bericht afgesplitst en nieuw topic aangemaakt.

Er zijn nog geen reacties. Reageer als eerste.

Reageer