Skip to main content
Beantwoord

Problemen met KPN afstandsbediening en spraakbediening

• December 3, 2024
  • 9 reacties
  • 85 keer bekeken

Wat een vervelende afstandsbediening je kunt niet normaal schakelen want zenders worden overgeslagen daarbij komt nog bij dat ondanks alles wat ik geprobeerd heb er steeds wordt overgeschakeld naar spraakbediening. Dit gebeurt ook bij het opstarten van het 4K kastje van kpn. Hopeloos dit 

Beste antwoord door Haarwillem

Iemand van kon heeft mij al geholpen dank voor je reactie 

9 reacties

Erwin van KPN
Moderator

Hoi ​@Haarwillem .  Dat klinkt niet alsof jij een fijne televisie avond aan het beleven bent :-)

Wat is er precies veranderd? Ben je nieuwe klant? Of heb je een nieuwe ontvanger gekregen?  We krijgen doorgaans weinig klachten over de functionaliteit van de AB omdat ie doorgaans doet wat ie moet doen.

Wat voor tv ontvanger heb je nu in gebruik?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • December 5, 2024

Erwin van KPN
Moderator

Goed om te horen en hopelijk ook verbetering nu?

• Nieuwkomer
  • March 6, 2025

Volume knoppen werken niet goed. Als je harder wil gaat het geluid geleidelijk steeds harder, bij lager geleidelijk naar geen geluid. Het geluid kun je dus niet op de jouw gewenste sterkte laten staan. Heb al een nieuwe afstandsbediening van KPN gekregen.

Erwin van KPN
Moderator

Volume knoppen werken niet goed. Als je harder wil gaat het geluid geleidelijk steeds harder, bij lager geleidelijk naar geen geluid. Het geluid kun je dus niet op de jouw gewenste sterkte laten staan. Heb al een nieuwe afstandsbediening van KPN gekregen.

Hoi ​@Organo .  Je reageert in iemand anders topic.  Begrijp ik uit je verhaal dat die nieuwe AB ook niet geholpen heeft?  Waar heb je de ontvanger staan? Staat die wel ‘in het zicht’ van de AB?  Dus niet in een kastje of achter glas of iets dergelijks?

• Nieuwkomer
  • March 7, 2025

Hoi Erwin. Ik (77) ben niet zo bekend met topic’s etc.. Het kastje staat open en bloot. Tot enkele dagen werkte het nog perfect. Maar bij beide AB’s gaat het nu mis. De AB van de tv (LG) werkt goed, geen probleem.

Erwin van KPN
Moderator

Merkwaardig dat dit zomaar gebeurt.  Misschien help een herstart van de ontvanger? Kun je het apparaat eens 1 minuut van stroom halen? 

• Nieuwkomer
  • March 11, 2025

Heb ik gedaan en het lijkt mij dat dit geholpen heeft. Afwachten nu maar. Bedankt voor de tip.

• Nieuwkomer
  • July 16, 2025

Ik heb net nieuwe ontvanger en afstandbediening maar mn spraak gestuurd werkt niet al alles gereset maar werkt nog steeds niet hoe kan ditÂ