Skip to main content
Beantwoord

Problemen met KPN TV+

  • May 29, 2023
  • 1 reactie
  • 73 keer bekeken

Hallo medegebruikers,

sinds 3 maanden hebben wij KPN TV+ abbonement, voor heen hadden wij een standaard TV pakket.

Probleem: sinds deze 3 maanden gaat bij het wisselen van zender na 2-3 sec op stilstaand beeld en blijft er niks anders over dan opnieuw op te starten.

Bij terugkijken hapert het beeld vaker tijdens de uitzending.

Tijdens opstarten de melding geen internet, terwijl bij controle van het inetrnet staat üitstekend”.

Via medewerkers van KPN al nieuwe kabel ,afstandsbediening  en meerdere malen instellingen aangepast.

Bij het laatste contact met KPN, zei de medewerkster eerlijk dat er nog veel kinderziektes in het systeem zaten, en dat we nog een tijdje moesten aanzien, en we uiteindelijk als alle problemen waren opgelost, ze zouden kijken hoe ze ons tegenmoet komen.

Maar dit is geen TV kijken zo!

 

Beste antwoord door Noordzee

Hallo @Nooraa ,

Er wordt gewerkt aan verbeteringen. Je kunt de software-updates hier volgen; 

https://forum.kpn.com/product-updates

Naar verwachting komt komende week (donderdag 1 juni 2023) de nieuwe update.  
 

En hier staan de verbetervoorstellen:

 

 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • May 29, 2023

Hallo @Nooraa ,

Er wordt gewerkt aan verbeteringen. Je kunt de software-updates hier volgen; 

https://forum.kpn.com/product-updates

Naar verwachting komt komende week (donderdag 1 juni 2023) de nieuwe update.  
 

En hier staan de verbetervoorstellen: