Skip to main content

Problemen met KPN+ tv-ontvanger, geen beeld en geluid en geen nieuwe gekregen

• June 26, 2026
  • 2 reacties
  • 26 keer bekeken

Goedemiddag 

het probleem is dat wij een paar maand geleden kpn+ hebben gekregen, dus met nieuwe ontvanger. 
En hier begint het gekloot. 
geen beeld of geen geluid stotteren haperende beeld geen geluid geen geluid wel beeld. 
Wat ikzelf gedaan heb is. 
hdmi gewisseld netwerkkabel doorgemeten met een officieel apparaat. Harde reset ontvanger modem opnieuw opgestart dan de ontvanger en andersom. En dit alles is ruim 2 weken geleden doorgegeven aan een medewerker aan de telefoon die had geregeld dat wij een nieuwe ontvanger kregen. 
Nou ik heb deze week weer contact gehad na een bel afspraak die mij vertelde dat er iets niet goed was gegaan. En mij rustig 25 minuten in de wacht heeft gezet. Intussen had ik weer een bel afspraak gemaakt en de telefoon erop gelegd. 
weer terug gebeld   Nee is niet goed gegaan. Deze persoon heeft weer een nieuwe ontvanger voor mij geregeld. Puntje bij paaltje. Ik heb niets ontvangen en zit met een televisie ontvanger die gewoon weg k*t is. Wat een verschrikkelijke klote service hebben jullie kpn!!! Geld incasseren en de klant in de stront laten staan. Zeldzaam slecht. 
wij gaan opzoek naar een goede tv aanbieder. 

2 reacties

JanD
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+19
  • Wijsgeer
  • June 26, 2026

Beste ​@Toyoroen jammer om te lezen, maar binnen dit forum kunnen we weinig voor je betekenen omdat het geen helpdesk is.

Je zou tot er een oplossing is via de TV+app kunnen kijken met een geschikte tv.

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23
  • Wijsgeer
  • June 26, 2026

Op een forum helpen klanten elkaar.😉

Je hebt de Sagemcom DIW7022 (KPN tv+) begrijp ik.

1. Hoe is de DIW 7022 verbonden met de KPN modem (router)? of te wel, wat zit daar precies allemaal tussen.
  2. Zitten alle UTP (CAT5E of CAT6) connectoren er goed in?
  3. Zit de HDMI kabel er goed in.
  4. zitten er geen knikken of scherpe bochten in de UTP kabel?
  5. Is het een goede HDMI kabel?
  6. Heb je koper of glasvezel?

Indien koper:

1. Welke KPN modem (router) heb je?
  2. Wat is jouw echte downloadsnelheid