Skip to main content

Goededag ik heb een probleem met Netflix. Hoe het komt weet ik niet maar ik betaal opeens voor Netflix wat ik zelf niet aangevraagt heb dus ook geen Netflix account heb. heb al 2 keer telefonisch de klantenservice gebeld om het te verwijderen en ze zeggen dus alle beide keren dat Netflix nu echt uit staat. en krijg er een email van ter bevestiging maar toch komt de Netflix weer elke keer terug bij mijn producten van KPN. En krijg ook een email om Netflix zelf stop te zetten bij Netflix.com  Uhmm hoe ga ik dat doen dan als ik geneens me eigen heb aangemeld ervoor en waarom word er bij de klantenservice daar niks overgezegt dan alleen te zeggen dat hij uit staat terwijl het niet zo is.  Dus gelijk een klacht tegen KPN om voor iets te betalen wat ik niet heb aangevraagt en de klantenservice die 2 keer beweerd dat het nu echt uit staat bij hun maar toch steeds weer terugkomt,

 

Hallo @CorneA,

Dat is niet helemaal de bedoeling nee. Even ter bevestiging, staat in MijnKPN ook daadwerkelijk een bedrag achter '’Netflix betalen via KPN Factuur'’? Vaak als deze al uit is gezet blijft die optie actief staan met €0,00 er achter. Als er €7,99, €10,99 of €15,99 hoort dit inderdaad niet zo te zijn. Want bij aanmelden dient iemand fysiek in jouw woning dit te activeren met de pincode die er bij hoort. 
Vul in ieder geval even je forumprofiel vast in met je gegevens (alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators) en dan kunnen ze op onderzoek uit. Let wel op dat de wachttijd hier wat langer is. 


Hoi @CorneA, ik ben natuurlijk helemaal met Chris eens dat dat de bedoeling niet is. Door de drukte is de reactie van onze kant minder snel dan je gewoonlijk van ons kan verwachten. 

Heb je de tip van Chris hierboven nog gevolgd en even in MijnKPN gekeken? Hoe staat het er nu voor? Als ik je hiermee kan helpen of als je vragen hebt, laat het dan vooral weten.