Skip to main content

Hier helaas inmiddels ook al enige tijd dit probleem, met name ook met netflix en videoland en steeds weg vallende WiFi op andere apparaten. 

 Ik lees hierboven dat het een bekend probleem is, ik ben wel benieuwd wat de status is van de oplossing hiervan? Of is dit alleen op te lossen met andere kastjes? De onze zijn inmiddels ook al bijna 7 jaar oud..

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Welke KPN tv ontvanger heeft u?

Hoe is deze verbonden met de Experiabox?

Kan je Netflix wel goed kijken via de app op de Smart tv? 


Hoi @LauK, welkom hier. 

Welke KPN tv ontvanger heeft u?

Hoe is deze verbonden met de Experiabox?

Kan je Netflix wel goed kijken via de app op de Smart tv? 

Hier ben ik ook wel benieuwd naar. En heb je het modem al eens herstart? En de tv-ontvanger een reset gegeven?

 

En wat betreft de wifi, heb je de tips voor wegvallende wifi al eens doorlopen? Zorgt dat voor verbetering?


Hallo Bart en Joop, 

Voor slechte WiFi al heel vaak gebeld. Allerlei stappen doorlopen, testjes gegaan, herstart en zelfs op advies onze spiegel ergens anders opgehangen.. Als het werkt, werkt het goed en snel maar ligt er vaak heel even uit. Niet stabiel dus. 

Hier veel problemen door met thuis werken, meerdere keren per dag even paar seconden geen internet en telkens 'uit de cloud' gegooid.

We kijken videoland en netflix niet via de smart tv maar via de app van kpn. Videoland doet het niet eens via de smart tv (bekend probleem) 

Hoe kan ik zien wat voor kastjes wij hebben? 

Ontvanger in de meterkast is een experia box v 10.

Alvast bedankt voor het mee denken! 

Gr Laura

 

 


Voor het niet stabiele wil ik toch vragen om de stappen voor wegvallende wifi nogmaals eens door te nemen. Anders kijk ik graag nog eens mee. Zou je vast jouw profiel willen voorzien van gegevens.

En de ontvanger, heb je die al eens reset gegeven? Dat is mij nog niet helemaal duidelijk. Helpt dat?

 


Ik heb mijn profiel aangepast! 

 

Reset doen we, helaas, regelmatig. 

Als het kastje weer eens vastloopt, ondertiteling het niet doet op netflix, of iets dergelijks, dan voeren we een reset (kastje aan en uit) uit. Meestal werkt het dan weer, niet altijd.

 

Ik zal de stappen voor wegvallende WiFi nog eens proberen. Maar het niet alleen de WiFi, ook onze computer op de internet kabel valt telkens weg. 


Hoe doe je het kastje aan en uit, met de knop achterop? Zo ja, dan wil ik je toch vragen de stappen op de site door te lopen onder punt 2: https://www.kpn.com/service/televisie/problemen/reset.htm

 

Ik zie zo geen wegvallende verbinding. Kun je vertellen hoe het modem is aangesloten op het hoofdaansluitpunt? Met een ronde kabel van maximaal 2 meter zonder splitter?

Heb je de herstelknop op het modem al eens gebruikt? Wordt het daarna beter?