Skip to main content
Beantwoord

Problemen met Netflix stream

• June 9, 2020
  • 4 reacties
  • 80 keer bekeken

Hallo. Ik ervaar dit probleem ook met de kpn box op Netflix. Ik merk dat het vooral bij anime voorkomt. Bij overgangen van scenes word de helft van het scherm zwart en blijft het beeld hangen. @Vikash, ik hoop dat je al een oplossing gevonden hebt?

*Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Paul van KPN

Hi Tom, welkom hier. Persoonlijk ervaar ik dit niet (ook niet bij anime) en er is voor zover bekend geen algemene storing mee. Welk type tv-ontvanger heb je? Heb je meerdere, en ervaar je het ook op de andere? Mijn advies is om de tv-ontvanger een keer te resetten. Ik hoor graag of dat het probleem oplost.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Paul van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+26
  • Oud-Moderator
  • Antwoord
  • June 17, 2020

Hi Tom, welkom hier. Persoonlijk ervaar ik dit niet (ook niet bij anime) en er is voor zover bekend geen algemene storing mee. Welk type tv-ontvanger heb je? Heb je meerdere, en ervaar je het ook op de andere? Mijn advies is om de tv-ontvanger een keer te resetten. Ik hoor graag of dat het probleem oplost.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 17, 2020

Onder op de box staat: ARRIS VIP2952 V2

Ik heb hem gereset maar hij doet het soms nog steeds. Ik heb nog een 2e box liggen. Die ga ik anders eerst wel even instaleren.

Paul van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+26
  • Oud-Moderator
  • June 18, 2020

Onder op de box staat: ARRIS VIP2952 V2

Ik heb hem gereset maar hij doet het soms nog steeds. Ik heb nog een 2e box liggen. Die ga ik anders eerst wel even instaleren.

Goed plan! Wil je 'm omruilen en testen? Ik hoor graag of dat werkt.

Paul van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+26
  • Oud-Moderator
  • June 23, 2020

Hoe staat het ervoor @Tomvlies? Gaat het wel goed met de andere tv-ontvanger?