Skip to main content

Hoi, ook wij hebben problemen met de NPO-app zoals aangeboden door de KPN. Kanaal 205 wil helemaal niet werken. De programma's starten niet op. Inmiddels een nieuwe Arris VIP2952 TV ontvangen van de KPN ontvangen. Helaas blijft het beeld bij het terugkijken van uitzendingen via NPO Plus nog steeds vastlopen . Vanavond een nieuw diepte punt, wel vier keer een zwart scherm terwijl we naar Hollands Hoop III zaten te kijken…… 

 

Admin: Eigen topic aangemaakt voor je vraag, afgesplitst van dit topic. 

Hoi, ook wij hebben problemen met de NPO-app zoals aangeboden door de KPN. Kanaal 205 werkt inderdaad helemaal niet. Inmiddels een nieuwe Arris VIP2952 TV ontvangen van de KPN ontvangen. Helaas blijft het bij het terugkijken van uitzendingen nog steeds vastlopen . Vanavond een nieuw diepte punt, wel vier keer een zwart scherm terwijl we naar Hollands Hoop III zaten te kijken……

 

Admin: samengevoegd met bestaand topic


Heb je een Smart tv?

Zo ja, dan kan je beter via de Smart tv kijken.

 

Of overstappen op het nieuwe KPN tv+ abonnement.

Dan krijg je de DIW7022 en daar werkt hij ook perfect op.

 

Intern geheugen Arris VIP2952 is niet zo groot.

 

 

Hoe is de Arris 2952 verbonden met de Experiabox of Box12?


Ha @joop2011,

 

Bedankt voor je reactie. Ik vermoede al dat het zo iets als te weinig of defect intern geheugen zou zijn. Daarom had ik goede hoop op het omwisselen van de tv ontvanger. Helaas… 
Nee geen smart tv. Heb de Arris VIP2952 met een door de KPN meegeleverd netwerk kabeltje aan de Experiabox verbonden (Kabel met de gele pluggen).
Ik denk dat ik maar via de Chroomcast ga kijken zoals de NPO aanraad. Jammer.
Hartelijke goed en een goed weekend gewenst.


@forumhaan 

 

Via Chromecast kan je perfect streamingdiensten kijken.

 

Of, zoals ik vermelde, je abonnement omzetten (telefonisch 0800-0402 gratis) naar KPN tv+

Dan krijg je de DIW7022 en daar kan je ook alles op kijken. TV en streamingdiensten.

Zie ook hier.


Ha @joop2011 

Nogmaals bedankt. Ik heb over dit probleem afgelopen maand met diverse mensen van technische ondersteuning bij KPN gesproken en twee daarvan raden mij KPN tv+ af omdat dat nog niet vlekkeloos werkt…. Dus ik wacht nog even met KPN tv+ maar evengoed bedankt voor de suggestie.
Groetjes,
Hans


Ha @joop2011 

Nogmaals bedankt. Ik heb over dit probleem afgelopen maand met diverse mensen van technische ondersteuning bij KPN gesproken en twee daarvan raden mij KPN tv+ af omdat dat nog niet vlekkeloos werkt…. Dus ik wacht nog even met KPN tv+ maar evengoed bedankt voor de suggestie.
Groetjes,
Hans

 

Ik heb ze nu 1 week en tot nu toe dik tevreden. 

Updates komen om de 2 weken.