Skip to main content

Sinds kort heb ik mijn nieuwe Lg tv rechtstreeks aangesloten op de xperia box van KPN (dus zonder het meegeleverde kastje). Als de ondertiteling op de tv wordt aangezet wordt de tekst 2X weergegeven en verspringen de regels heen en weer waardoor het niet te lezen is en het beeld voor een groot deel is bedekt. Soms gaat de ondertiteling vanzelf spontaan aan ook bij het wisselen van zender. Niet alleen hinderlijk maar vanwege slechthorendheid niet acceptabel omdat ik van de ondertiteling afhankelijk ben.

Ik heb telefonisch konkakt gehad met KPN en Lg zij herkennen het probleem niet ( nooit van gehoord!). Coolblue is 2x terug geweest voor de installatie. Zij zijn ervan overtuigd dat het probleem in de KPNapp zit. Inmiddels denk ik dit ook. Herkent iemand dit probleem of weet iemand de oplossing.? Als er geen oplossing komt overweeg ik om van provider te wisselen. Zou erg vervelend zijn want het tv beeld is perfect.

Alvast bedankt. Ben Krimpen

 

Ik heb hetzelfde probleem als hierboven geschetst. Ook met LG TV en KPN app.

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Ha @cever, ‘gelukkig’ herkennen wij dit probleem wel! Helaas is de oplostijd onbekend, de ontwikkelaar zoekt naar een oplossing. Ik heb momenteel geen beter nieuws voor je! :-(


Reageer