Skip to main content

Sinds enkele dagen heb ik problemen met het kijken van opgenomen programma's en terugkijken van programma's. Regelmatig lopen de beelden vast. Soms na enkele minuten gaat programma verder om daarna weer vast te lopen. Vaak dat ook helemaal terugvalt naar actuele televisie. Via de afstandsbediening reageert het kastje nergens op. Dit gebeurt bij elke zender. Een reset van kastje heeft tot nu toe nog niet geholpen.

Het is verbonden via kabel naar de modem. 

Graag zou ik een oplossing willen.

Groetjes cindy

Ik lees mee....precies hetzelfde hier….alleen dan al paar maanden


Hoi @cindy1982, welkom terug. Je hebt dit echt alleen met Terugkijken en opnames? Gewoon tv kijken geeft geen problemen? Het zit verbonden met een kabel naar de Experia Box geef je aan. Is dat ook een rechtstreekse kabel, of zit er nog wat tussen? Zoals bijvoorbeeld een switch, wifipunt of een draadloze verbindingsset? Kun je ook aangeven welk type ontvanger je hebt (staat op de voorkant en op de sticker onderop), en hoe je deze gereset hebt?


Hallo

Ik had het op een gegeven moment ook met normale tv kijken dat het heel erg haperde. 

Kabel zit rechtstreeks op de modem. Er zit niks tussen. De type ontvanger is een arris 5202 en modem een v10a 

Resetten deed ik of door stekker eruit( reageerde niet meer op afstandsbediening) laatste keer was via menu en dan software vernieuwen of zoiets.

Op moment ondervind ik niet zoveel problemen als vorige week

Groetjes


Goed om te horen dat het al wel weer wat beter is geworden. Manier van aansluiten, perfect. En dit type ontvanger is het nieuwste model dat we hebben, dus daar zou ik niet direct problemen mee verwachten. Wat je nog kan doen is via het Menu specifiek de optie ‘Frisse Start'’ gebruiken voor een reset. Die haalt alle software even helemaal opnieuw op. Wel zet het dan ook alles terug naar fabrieksinstellingen, dus aanpassingen moet je daarna dan opnieuw doen. Ik verwacht dat het probleem dan eigenlijk helemaal weg is. Mocht dat toch niet zo zijn, dan kunnen we nog even naar je verbinding kijken.