Skip to main content

Heb afgelopen vrijdag een aflevering van een serie opgenomen op canvas, en als ik die terug probeer te kijken is hij helemaal, maar dan ook helemaal leeg. Zwart beeld en geen geluid voor de volledige lengte van de opname. Waren er problemen bij canvas of is de opname niet gelukt ?

Wij hebben ook al drie dagen gedoe met opnames terug kijken. De opname begint en knikkert je eraf na een paar seconden of minuten. 

Ook terugkijken met de groene knop werkt niet goed. Je wordt gewoon naar de live uitzending gezet. Niet leuk wanneer er een finale aan de gang is! Op verschillende zenders trouwens, dus niet verbonden aan één bepaalde zender. 

We hebben 1 wat ouder kastje en 1 nieuwere. Daaraan kan het niet liggen... Opnieuw gestart, reset gedaan, software opnieuw geïnstalleerd…

Mijn ouders en zus hebben er ook last van. Allemaal in Winschoten, Groningen.

Help!!!

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Ook gelijke problemen in Midwolda.

Volgens KPN site zouden er geen storingen zijn in dit gebied . Vreemd iemand die weet wat te doen? 


Goedemiddag @Tititi en @B-man, werkt het terugkijken bij jullie inmiddels al weer? Dit kan een tijdelijke storing zijn geweest. 

Als het nog niet werkt, kunnen jullie dan de ontvanger en de experiabox eens herstarten of resetten als dat niet helpt?
Mocht dit het niet oplossen ben ik benieuwd of jullie ook een foutcode krijgen en hoe jullie TV ontvangers aangesloten zitten op de experiabox.


Mijn man had gisteravond nog wel 1x dat de opname ineens zwart beeld had. (Kan misschien ook opgenomen zijn in de tijd vd storing?)

Maar verder doet alles het weer prima. 


Dat is goed mogelijk inderdaad! Bedankt voor je terugkoppeling!