Skip to main content

Bij ons gebeurt dit op meerder zenders rtl4 gtst, rtl4 bureau 040, sbs ook weet alleen de progamma.s ff niet meer, deze zijn tot nu opgevallen. Ook maak ik de laatste tijd veel mee dat ik een film opneem en deze maar 1 minuut of de helft van de film heeft opgenomen. Mvg.

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Klopt Baslinda!

Ook nu kan ik WEER niet LIVE naar RTL4 kijken op mijn tablet, overige zenders gaan goed.

Via ZIGGO GO kan ik wel live naar RTL4 kijken. 

Laatste tijd ontzettend veel storingen bij KPN: Gids klopt niet, opgenomen programma's zijn niet af te spelen, serie opnames gaan fout, vaak haperend og geen beeld op kanaal 83 en 85, etc. En daar betaal je wel de hoofdprijs voor. Ik ga overstappen naar Ziggo. Heb je meer tv kanalen voor minder geld, werken de opnames goed en live lijken gaat daar ook goed.


Welkom op ons Forum @Baslinda. En excuses voor de late reactie . Het is helaas erg druk de laatste tijd. 

Zoals @Loosoft al aangeeft hebben we de laatste tijd te veel storingen gehad met betrekking tot interactieve tv. Nog steeds zijn niet alle problemen opgelost. Hier zijn we uiteraard hard mee bezig, en sommige zaken zijn ook al verholpen, maar nog niet alles. Wat betreft de problemen met Terugkijken en opnames, daar is vorige week als het goed is nog een update voor uitgegaan om de traagheid en foutcodes te verhelpen.. Ik ben benieuwd of je daarom nog steeds dezelfde problemen ervaart.